بایرن مونیخ و تایید رسمی مذاکره با ارلینگ هلند

درست است که من در موناکو بودم، اما به لندن هم سفر کردم، البته قرار نیست شما فقط با مشاوران بازیکنان و اطرافیانتان ملاقات کنید و فکر می‌کنم ملاقات با سرمربی بازیکنان نیز یک سوال است. ” الیور کان به اسکای اسپورت آلمان گفت: “این طبیعی است. ارلینگ هالند بازیکنی است که برای دورتموند بازی می کند و در حال حاضر مصدوم است. من بارها گفته ام که واقعا از صحبت در مورد بازیکنان سایر باشگاه ها متنفرم.”

دفتر مرکزی مینو رایولا در موناکو قرار دارد و الیور کان، مدیرعامل بایرن مونیخ اخیراً به این منطقه سفر کرده است تا با ارلینگ هالند، مدیر برنامه جنجالی گلزنی دورتموند ملاقات کند. بند 75 75 میلیونی مهاجم نروژی تابستان امسال فعال خواهد شد و تیم های بزرگ از جمله بایرن مونیخ تلاش خود را برای توافق با ارلینگ هلند آغاز کرده اند. الیور کان ملاقات با مینو رایولا را تایید کرد و مدعی شد که علاقه ای به صحبت در مورد بازیکنان دیگری به جز بایرن مونیخ ندارد.


سرویس خبر شماره: 1813899 |
15 مارس 1400 ساعت 10:05 |
1,537 امتیاز خبر|

0نظرات

الیور کان همچنین اعلام کرد که در حال مذاکره با روبرت لواندوفسکی برای تمدید قرارداد این بازیکن است که در سال 2023 به پایان می رسد. «من چندین بار گفته ام که می خواهیم در بهار با بازیکنان بزرگ تیم از جمله روبرت لواندوفسکی مذاکره کنیم. او دارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

الیور کان، مدیرعامل بایرن مونیخ تایید کرد که با مینو رایولا، سرمربی ارلینگ هلند دیدار خواهد کرد.