بایرن مونیخ و رد احتمال جذب جانشین لواندوفسکی

متیس تل، مهاجم جوان بایرن قرار است به ترکیب اصلی برود و برنامه ریزی های لازم انجام شده است اما این بازیکن باید مرحله به مرحله پیشرفت کند و دیگر نمی توان روی او حساب کرد. به همین دلیل مقامات بایرن مونیخ تمایلی به صدور مجوز جدایی روبرت لواندوفسکی برای انتقال به بارسلونا ندارند و این وضعیت ممکن است در هفته های آینده ادامه یابد. پس از آن بود که ستاره لهستانی با تمام وجود تلاش می کند تا راهی بارسلونا شود و بارها تاکید کرده است که نمی خواهد برای فصل آینده در بایرن مونیخ بماند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما سران باشگاه آلمانی به سرعت مذاکره با این بازیکن و اتلتیکو مادرید را رد کردند و تمایلی به توافق نداشتند. در واقع کادر فنی باشگاه بایرن مونیخ موراتا را جایگزین مناسبی برای لواندوفسکی نمی داند و این انتقال خیلی سریع لغو شد. طبق اعلام هیئت مدیره باشگاه، در حال حاضر هیچ بازیکنی در بازار وجود ندارد که بتواند جایگزین لواندوفسکی در ترکیب بایرن مونیخ شود.


سرویس خبر شماره: 1832595
17 جولای 1401 ساعت 15:51 |
947 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بایرن مونیخ تمایلی برای جذب آلوارو موراتا ستاره اسپانیایی اتلتیکو مادرید نشان نداده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد قرضی آلوارو موراتا، مهاجم باتجربه یوونتوس با این تیم به پایان رسید و به دلیل ناکامی بیانکونری ها در تمدید آن، راهی تیم سابقش، اتلتیکو مادرید شد. برخی اخبار حاکی از احتمال انتقال این بازیکن به بوندسلیگا بود که البته به سرعت منتفی شد. امروز اسپورت وان در گزارشی مدعی شد که چند هفته پیش آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی قراردادی با اتلتیکو مادرید به عنوان جانشین احتمالی روبرت لواندوفسکی برای فصل های بعد به باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد شد.