بایرن مونیخ پیشنهاد نهایی را برای ژائو پالهینیا ارائه می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

منچستریونایتد در حال نزدیک‌تر شدن به یافتن این موضوع است که آیا آنها برای جذب ژائو پالهینیا، هافبک فولام در این تابستان تلاش خواهند کرد یا خیر.

پیش از پنجره نقل و انتقالات ژانویه گذشته، The Peoples Person به روز رسانی را منتشر کرد مبنی بر اینکه منچستریونایتد برای جذب پالهینیا وارد رقابت شده است و بازیکنانی مانند آرسنال، لیورپول و بایرن مونیخ نیز علاقه خود را به ستاره در حال ظهور پرتغالی ابراز کردند.

پالهینیا در فصل گذشته ثابت کرد که یک هافبک میانی توانا برای فولام است و ویژگی های مورد نظر یک هافبک دفاعی را نیز به نمایش گذاشت.

پالهینیا با انجام 4.6 تکل عظیم، 1.4 قطع توپ و 5.9 بازیابی توپ در هر بازی، ثابت کرد که بدنی کافی برای حمایت کافی از دفاع خود را دارد. او 61 درصد از مجموع دوئل های خود را که شامل 62 درصد از دوئل های زمینی او می شود، برنده شد.

هافبک پرتغالی کیفیت خود را روی توپ نیز به نمایش گذاشت و 83 درصد پاس های تلاشی خود را به همراه 89 درصد در نیمه خود انجام داد. (آمار از طریق Sofascore)

به نظر می رسد که بایرن به طور خاص توجه ویژه ای به پیشرفت پالهینیا داشته است و تصمیم گرفته است که تلاش های خود را برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات آینده پس از تلاش ناکام تابستان گذشته تشدید کند.

در اوایل این ماه، گزارش شد که غول های بوندسلیگا با این بازیکن تماس گرفتند تا او را در تابستان امسال به باشگاه جذب کنند.

وینسنت کمپانی، سرمربی جدید بایرن که شخصاً با پالهینیا صحبت می کند، اضافه شد که خود بازیکن برای ابراز اشتیاق نسبت به یک قرارداد احتمالی نیازی به قانع کردن ندارد.

با این حال، حتی با وجود اینکه به نظر می رسید بایرن یونایتد را با مشت شکست داده است، تعقیب آنها برای ستاره فولام آنطور که پیش بینی می شد بدون مشکل پیش نرفت.

هفته گذشته، The Peoples Person این خبر را منتشر کرد مبنی بر اینکه فولام پیشنهاد اولیه 42 میلیون یورویی بایرن برای پالهینیا را رد کرده است.

اکنون، به نظر می رسد که باشگاه باواریایی قبل از اینکه به جای دیگری نگاه کند، آخرین تاس را خواهد انداخت.

اسکای اسپورت آلمان گزارش داد که بایرن یک پیشنهاد نهایی برای پالهینیا به ارزش 45 تا 46 میلیون یورو آماده کرده است.

«همین است، دیگر چیزی در راه نیست. فلوریان پلتنبرگ، گزارشگر، تایید کرد که بایرن قصد ندارد چیز دیگری اضافه کند.

از آنجایی که به نظر می رسد صبر بایرن در تعقیب پالهینیا تمام شده است، یونایتد ممکن است در فرصتی قوی تر از همیشه برای جذب بازیکن در صورت ارائه پیشنهاد بالاتری که فولام آن را قابل قبول می داند، داشته باشد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/29/bayern-munich-set-to-make-final-bid-for-joao-palhinha-282211/ منبع: