بایرن 3-1 گلادباخ: تعقیب لیدر ادامه دارد


سرویس خبر شماره: 1999553
14 فوریه 1402 در 8:12 ب.ظ.
87

0نقطه نظر

بایرن مونیخ با پیروزی 3-1 مقابل گلادباخ مونیخ فاصله خود را با بایرلورکوزن حفظ کرد.

بایرن 3-1 گلادباخ: تعقیب لیدر ادامه دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب هفته بیستم بوندس لیگا، بایرن مونیخ میزبان گلادباخ مونیخ بود. با تساوی یک بر یک باواریایی ها در دقایق پایانی دو گل به ثمر رساندند و سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردند.

در دقیقه 5 بازی، لروی سانه ضربه محکمی به سمت دروازه حریف فرستاد که دروازه بان به خوبی توپ را مهار کرد.

چند لحظه بعد سانه دوباره شانس خود را امتحان کرد اما این بار ضربه او دور از هدف بود و به بیرون رفت.

در ادامه موقعیتی ندید و بازی در میانه میدان ادامه داشت تا اینکه روی حمله ایلودی نزدیک نقطه پنالتی به توپ رسید و توانست اولین گل میهمان را به ثمر برساند.

1986640

قبل از پایان نیمه اول، بایرن کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 45 مولر در سمت راست محوطه جریمه توپ را به پاولوویچ رساند و او موفق شد کار را به تساوی بکشاند.

1986633

در دقیقه 48 توماس مولر پاس موسیالا را دریافت کرد اما ضربه او به دروازه نزدیک دروازه برخورد کرد.

بعد از این حمله دوباره سرعت بازی پایین آمد و موقعیتی ندیدیم. توپ در میانه میدان در گردش بود تا اینکه در دقیقه 70 دروازه بان گلادباخ پاس دیویس را مهار کرد اما توپ به پای کین افتاد و او به راحتی دروازه را باز کرد.

1986639

در ادامه شاگردان توماس توخل به خوبی بازی را کنترل کردند و اجازه ایجاد حمله را به حریف ندادند. در دقیقه 86 کار حریف را تمام کردند. روی پاس سانه، ماتیاس دلیخت با یک ضربه سر زیبا نتیجه را به 3-1 رساند.

1986634

در لحظات پایانی مسابقه اتفاقی نیفتاد تا این دیدار با همین نتیجه تمام شود. بایرن هم اکنون با 50 امتیاز و دو امتیاز با صدر جدول در رده دوم قرار دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی