بایگانی‌های لوازم جانبی اچ سی کراس فروشگاه دیجی آپشن کار فروشگاه چین یدک

بایگانی‌های لوازم جانبی اچ سی کراس فروشگاه دیجی آپشن کار فروشگاه دیجی آپشن کار

یدکی دادگرهمواره تلاش نموده نیاز مشتریان را از خرید لوازم یدکی اچ سی کراس به صورت تخصصی برطرف نمایدو رضایت مشتریانرا همواره در مجموعه خود در اولویت قرار دهد . یدکی دادگربا سال ها تجربه و تلاش در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو های چینی فعالیت میکند و با ارائه بهترین لوازم یدکی و اسپرت توانسته است رضایت مشتریان عزیز را کسب نماید . گروه چاینیز اتوپارت برای این که شرایطی را فراهم کند تا مشتریان ارزش محصولات را درک کنند , اینجا محصولاتی را از جمله پایه نگهدارنده مخزن هیدرولیک دانگ فنگ اچ سی کراس H30 CROSS ارائه می دهد که از ارزش کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند . شرکت آذین یدک تهران با سالها سابقه واردات مستقیم قطعات و لوازم یدکی خودرو های چینی توانسته است ، قیمت ها را تا حد زیادی به نفع مشتری برگرداند. تمامی تلاش های ما مبنی بر داشتن مشتریانی خوشحال و راضی در خرید است. لوازم یدکی استوک ،به آن دسته از لوازم یدکی گفته می شود که حداقل یک بار قبل از خرید دوم مورد استفاده قرار گرفته است.در بازار خرید و فروش به کالا های استوک،کالای دست دوم نیز گفته می شود.برخی از لوازم استوک اچ سی کراس در فروشگاه چین یدک توس موجود می باشد.

  • تنها کاری که نیاز است انجام دهید مدل خودرو و شماره شاسی آنرا به کارشناس مربوطه بدهید و تا در سریع ترین زمان قطعه را برای شما پیدا کرده تا بعد آنرا برای شما ارسال نماید.
  • تامین قطعات یدکی اچ سی کراس برای دارندگان این ماشین، یک معضل به شمار می‌رود.
  • همچنین با توجه به فروش قابل قبول این خودرو میتوان نتیجه گرفت که این مدل از طراحی به ذائقه مصرف کننده ایرانی خوش آمده است.
  • طراحی داخلی کابین خودرو اچ سی کراس به خصوص قسمت داشبورد آن بسیار ساده می باشد.
  • گلد یدک در زمینه فروش انواع لوازم و قطعات یدکی خودرو اچ سی کراس فعالیت می کند و با کیفیت کار خود ثابت کرده است که شایستگی لازم برای توسعه کار خود را دارد.

کارشناسان بازرگانی گلد یدک در هر لحظه آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز هستند و مشورت و راهنمایی مشتریان در مورد خرید، قیمت و کیفیت محصولات باعث حفظ آرامش خاطر آنها خواهد شد. تمامی لوازم یدکی h30 cross مربوط به بدنه خودرو از ریز ترین قطعات تا اصلی ترین و درشت ترین آن ها طبق متن رو به رو در چین یدک توس با مناسب ترین قیمت فراهم جهت سفارش عمده و تکی است. قطعات اورجینال موتوری اچ سی کراس در تنوع جنس و کیفیت مطمئن با قیمت استاندارد و پکیجی کامل در چین یدم توس فراهم است. تمامی لوازم یدکی h30 cross را می توانید از فروشگاه چین یدک توس با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت تهیه نمایید. برای خرید لوازم اچ سی کراس می توانید از طریق وبسایت ما ثبت سفارش کنید.

یدک مارکت ، فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی ماشین و قطعات انواع خودروهای ایرانی و خارجی است که دسترسی شما به انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی را آسان می‌کند و کالای مورد نیاز شما را در سریع ترین زمان ممکن در هر کجای ایران که باشید به شما تحویل می‌دهد. به پشتوانه 14 سال فعالیت مستمر و حرفه‌ای در بازار لوازم یدکی خودرو در ایران، تلاش می‌کنیم تا تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین لوازم یدکی در YadakMarket.com را برای شما ایجاد کنیم. اچ سی کراس از محصولات شرکت دانگ فنگ موتور می باشد که دارای موتور ۱٫۶ ( ۱۵۸۷) لیتری تیو ۵ ( ۴ سیلندر ) و جعبه خودکار ۴ سرعته ( اتومات ) ۱۶ سوپاپ می باشد که توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار ، در ۴۰۰۰ دور در دقیق را دارد. ظرفیت باک ۵۱ لیتر و میزان سوخت در سرعت ۹۰ کیلومتر بین ۶٫۱ الی ۵٫۸ می باشد . آنتن اصلی و فابریک دانگ فنگ اچ سی کراس دارای کیفیت گیرندگی امواج رادیویی بالا.. اچ سی کراس محصول شرکت دانگ فنگ با همکاری شرکت PCA فرانسه می باشد که در سال 1394 توسط ایران خودرو وارد بازار ایران شد.

بازرگانی گلد یدک پس از همکاری با تولیدکننده های معتبر و دریافت و عرضه لوازم یدکی اصل و باکیفیت با ارائه خدمات پس از فروش ثابت می کند که هر لحظه در کنار مشتریان خود است و آماده خدمت رسانی در زمینه آموزش نحوه نصب و همچنین تعمیر، تعویض و برگشت کالا است. در این بخش قطعات یدکی h30 cross را طبق دسته بندی که در قسمت چب انجام شد، خدمتتان معرفی می کنیم که شرایط سفارش تک تک محصولات بصورت عمده و تک از چین یدک توس برای شما مشتریان محترم فراهم گردیده است. اچ سی کراس مانند رقبای خود همچون رنو ساندرو استپ وی و برلیانس کراس در دسته ی هاچ بک های کراس قرار گرفته است.

برای تهیه تمامی لوازم یدکی اچ سی کراس با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. گروه چاینیز اتوپارت برای این که شرایطی را فراهم کند تا مشتریان ارزش محصولات را درک کنند , محصولاتی را از جمله اکسل عقب کامل دانگ فنگ اچ سی کراس H30 CROSS ارائه می دهد که از ارزش کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند . آینه وسط دانگ فنگ اچ سی کراس H30 Cross قطعه ای است در بالای سر راننده ،که در مرکز شیشه جلو قرار دارد. بر روی این کراس اوور جمع و جور یک پیشرانه ۶/۱ لیتری پژو TU5 قدرت داده شده و دقیقا همان موتوری است که بر روی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ وجود دارد. حداکثر توان این خودرو ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه، می باشد. قدرت تولید شده توسط این خودرو، از طریق جعبه دنده اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود‌.

فروشگاه لوازم یدکی اچ سی استور H30STORE به‌صورت تخصصی و اصولی شروع به فروش قطعات و لوازم یدکی ماشین‌های دانگ فنگ اچ سی کراس کرده است. کلیه لوازم یدکی اچ سی کراس ( شرکت دانگ فنگ ) در فروشگاه آرتین یدک موجود می باشد . فروش شلگیر جلو راست اچ سی کراس H30 CROSS در بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی و بورس قطعات یدکی خودرو دانگ فنگ . بالاترین کیفیت لوازم یدکی خودرو همراه با ارزان ترین قیمت در فروشگاه لوازم یدکی دانگ فنگ . خرید لوازم یدکی اچ سی کراس و خدمات پس از فروش لوازم یدکی دانگ فنگ اچ سی کراس توسط خریداران در ایران مشکلی را به وجود نمی آورد. لازم به ذکر است که این وبسایت مفتخر است به عنوان یک سایت مرجع لوازم یدکی اچ سی کراس در ایران کلیه قطعات و لوازم یدکی اچ سی کراس را به صورت آکبند و پشتیبانی به کاربران خود در تمامی نقاط کشور ارائه می‌نماید.

بنا به گفته ایران خودرو میزان مصرف سوخت اچ سی کراس در مدل اتومات و دستی به ترتیب برابر با ۷.۰۴ و ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر میباشد. این شرکت در میان ۴ شرکت بزرگ خودروسازی چین همچون سایک موتور ، چانگان موتورز و گروه خودروسازی فاو قرار میگیرد. در سال ۲۰۱۲ شرکت دانگ فنگ توانست به رکورد فروش ۲.۷۲ میلیون دستگاه خودرو برسد. وارد کننده ى قطعات اصلى نو و استوک از دوبى دست اول و ارسال به تمام نقاط ایران فروش لوازم یدکی تویوتا و … بوش طبق بزرگ اچ سی کراس H30 Cross مناسب برای H30 Cross بوش طبق روی طبق خودرو قرار می گیرد؛ بدین صورت که روی طبق، مکان هایی برای اتصال طبق به دیگر قطعات و همچنین بوش های خاصی وجود دارد که محل اتصال طبق به دیگر نقاط و قطعات خودرو است و نقش مهمی در سفت و محکم شدن طبق ایفا می کند. لوازم یدکی بازرگانی گلد یدک بدون هیچ واسطه ای دریافت می شود و این اقدام باعث می شود که قیمت کلیه قطعات پایین تر باشد.

خودروهای چینی طرفداران زیادی در کشور ما دارند و به همین دلیل نیز مدل های زیادی از آنها وارد کشور ما شده اند. یکی از دلایل استقبال بسیار خوب از خودروهای چینی قیمت آنها میباشد که قابل مقایسه با دیگر خودروهای وارداتی نیست. یکی از این خودروها اچ سی کراس میباشد که در یکی از خودروسازی های کشور مونتاژ و عرضه میشود. قطعات خودروی اچ سی کراس از کشور چین و همچنین از شرکت های تولید قطعه داخلی به فروشگاه های سراسر کشور عرضه میشوند پس مشکلی در خرید این قطعات نخواهید داشت.