با الهام از لباس معروف: پیراهن بارسا ارائه شد


سرویس خبر شماره: 2055584
28 جولای 1403 ساعت 11:42 ق.ظ |
6K |

7نقطه نظر

با حضور افسانه ها و ستاره های فعلی؛

پیراهن جدید بارسلونا با حضور ستاره های فعلی و سابق این باشگاه معرفی شد.

با الهام از لباس معروف: پیراهن بارسا ارائه شد

به گزارش “ورزه سه”، بارسلونا بالاخره پیراهن های جدید خود را برای فصل آینده معرفی کرد. مدتی طول کشید، اما امروز صبح مشخص شد که بارسلونا در فصل 2024-25 چه خواهد پوشید.

این پیراهن از طرحی قدیمی الهام گرفته است و در واقع ادای احترام به پیراهن 1899 است و همچنین بسیار یادآور پیراهنی است که برای 100 سالگی باشگاه تولید شده است.

بارسلونا قرار است صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود را در نوامبر جشن بگیرد و به نظر می رسد به همین دلیل است که باشگاه به طرح های قدیمی خود بازگشته است.

طرح این پیراهن به دو نیمه تقسیم شده است. یک طرف آن یک نوار قرمز و یک آستین آبی و طرف دیگر بالعکس دارد. در وسط پیراهن، لوگوی باشگاه و نماد اسپاتیفای به عنوان اسپانسر وجود دارد.

باشگاه بالده، گاوی، آیتانا و الکسیا پوتیاس را به عنوان چهره های اصلی این پیراهن انتخاب کرد، اما ویدیویی را نیز منتشر کرد که در آن بسیاری از بازیکنان فعلی بارسلونا مانند کوبارسی، لواندوفسکی، آرائوخو، پدری، فرمین لوپز، گاوی، بالده، لمینه یامال و … Les Rafinia نیز در آنجا حضور دارند.

نکته جالب این ویدیو حضور اسطوره های بارسا مانند رونالدینیو، اینیستا، کارلس پویول و پائو گاسول بسکتبالیست معروف است. شعار معروف این ویدیو “ما توپ می خواهیم” است.

2055332

مجله اخبار فوتبال خارجی