با اوج و فرود خرید میلیونی پرسپولیس

در ادامه نوبت به اورتون رسید تا زیر تیغ این مهاجمی که در برایتون در پست وینگر چپ بازی می کرد، برود. زمانی که او با یک چرخش ماهرانه دروازه را از روی یک پله باز کرد و پس از توقف آرسنال تیمش را به سه امتیاز حساس و تعیین کننده رساند. همین گل برای او کافی بود تا 6 بازی دیگر در ترکیب اصلی قرار بگیرد، هرچند دیگر با گل و پاس گل همراه نبود.

مهاجم پرسپولیس سابقه رویارویی ها و گلزنی های عالی مقابل قدرت های فوتبال جهان را در طول دوران حرفه ای خود دارد.

او یک گل و یک پاس گل هم برای تیمش ارائه کرد اما در پایان نقل و انتقالات شش ماهه این بار به صورت قرضی راهی لیگ MLS شد. پس از آن این مهاجم قدرتمند به برایتون بازگشت اما در ابتدای فصل هیچ شانسی برای انجام 12 بازی نداشت و تنها 22 دقیقه برای تیمش بازی کرد تا اینکه تست PCR کرونا مثبت اعلام شد و چندین بازی ناموفق به پایان رسید. او زمانی که قرار بود شش ماه آخر قراردادش را در بوخوم به عنوان قرضی بگذراند، از لندن خداحافظی کرد.

اگرچه روزنامه های هلندی و سایت های آلمانی و کاربران شبکه های اجتماعی حضور او در ایران را با انتقال چند میلیون دلاری به امارات متحده عربی و قطر مقایسه می کنند، اما هواداران فوتبال در ایران به خوبی از تفاوت های این مشکل آگاه هستند. پرسپولیس در سطح این تیم ها بودجه ای ندارد اما با توجه تعداد زیادی از هواداران به این بازیکن بیش از هر تیم دیگری لوکادیا پوشیده است و این دقیقا همان چیزی است که یک مهاجم بعد از روزهای سخت و باخت به آن نیاز دارد. اعتماد می خواهد.

لوکادیا از زمانی که نامش به عنوان گزینه پرسپولیس مطرح شد، 300 هزار دنبال کننده به دست آورده است.

لوکادیا در شروع فصل جدید به عنوان مهاجم ذخیره و تعویضی برایتون عمل کرد و نتوانست از فرصت های اندک استفاده کند تا اینکه در اولین بازی نیم فصل دوم به مصاف آرسنال رفت و نشان داد که شایسته حضور در این تیم است. در تیم اصلی زمانی که او یک جدایی خوب انجام داد و از دروازه بان آرسنال عبور کرد، توپ را به پشت دروازه خود فرستاد تا این بار به گل پیر امریک اوبامیانگ پاسخ دهد.

لوکادیا حالا با تجربه بازی و گلزنی مقابل غول های بوندسلیگا و جزیره ای به پرسپولیس می آید که بی شک بهترین روزهایش در لیگ اردیویژه بود. او ضمن ثبت 45 گل و 34 پاس گل در کشورش به عنوان یک استعداد بزرگ در فوتبال هلند راهی انگلیس شد اما شاید حالا خودش از این انتقال پشیمان باشد.

مهاجم هلندی پرسپولیس به همراه خانواده به ایران آمد.

در هوفنهایم او در 6 بازی اول روی نیمکت و سکو می نشست و شانس کمی برای بازی داشت، اما زمانی که سرمربی در نهایت او را در ترکیب تیمش قرار داد، لوکادیا ارزش خود را نشان داد. وقتی در آن دیدار خارج از خانه با شوتی از راه دور دروازه پایتخت آلمان را باز کرد و در نهایت هوفنهایم را به پیروزی رساند، آلفرد شرودر او را در ترکیب اصلی قرار داد و البته با دو گل به این اعتماد پاسخ داد. مقابل پادربورن و کلن

همه چیز برای لوکادیا در برایتون آلبیون خوب پیش نرفت. فردی که نتوانست عملکرد خوبی از علیرضا جهانبخش داشته باشد، در مقابل یک خرید گرانقیمت دیگر از تیمش نیز همین رویه را تکرار کرد و با استفاده از او در جناح راست و استفاده از گلن موری اعتماد به نفس این بازیکن را به حدی پایین آورد که هیچ شباهتی به آن ندارد. پی اس وی آیندهوون که گلزن ندارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمان زیادی نگذشته است که زیر فشار زنبورها، پاس هم تیمی را فوق العاده خوب کنترل کرد و در جدال با آکانجی چرخشی باشکوه انجام داد و توپ را به پشت دروازه دورتموند فرستاد. . ضمن اینکه تنها 5 ماه پیش دروازه بایرن مونیخ را باز کرد و اولین گل خود را با پیراهن بوخوم جشن گرفت و حالا چنین مهاجمی برای حضور در خط حمله این تیم پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

همچنین در سال های اخیر لوکادیا از نواحی مختلف آسیب دیده است که نشان می دهد او می تواند آسیب پذیر باشد و این موضوعی است که گل محمدی، لوسادا و کادر پزشکی قرمزها باید بیشتر به آن توجه کنند.

همه جا در مورد لوکادیا صحبت می شود انتقال بزرگ از پی اس وی آیندهوون به لیگ برتر است. ستاره 24 ساله که در اردویژه درخشیده بود، پیشنهاد برایتون را در جیب خود دید و مانند علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران، آن را دریچه ای به سوی آینده رویایی خود دانست و قراردادی را امضا کرد که هرگز خوشحالش نکرد. .

او مهاجمی است که تعداد گل هایش در دو سه سال اخیر بیشتر از این تعداد نیست و همین موضوع باعث نگرانی برخی از هواداران پرسپولیس در مورد وضعیت این ستاره هلندی شده است. بازیکنی که به ایران آمده تا علاوه بر دستمزد خوب و شاید شروعی دوباره، توانایی های فنی خود را به رخ بکشد.


سرویس خبر شماره: 1838235
23 مرداد 1401 @ 12:26 بعد از ظهر |
2.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

لوکادیا و آغازی نو در ایران؛

در هر صورت بازیکنی که حالا به پرسپولیس می آید یک ستاره در بین تیم های اروپایی است که یک سال در پرسپولیس خواهد بود و سرخ پوشان امیدوارند با این ستاره احتمالا یک میلیون یورویی قهرمانی لیگ را جشن بگیرند. ستاره ای که به ایران آمد تا اولین آقای گل خود را با پرورش بهترین گلزنان لیگ برتر خلیج فارس جشن بگیرد – مهاجمی که روزنامه بیلد می گوید “فوتبالیستی چابک، قوی و از نظر فنی ماهر” است و احتمالاً می تواند باشد. [با عملکردش] او همچنین بزرگترین خارجی تاریخ لیگ برتر است.

گل او به بیرانوند دقایقی پس از لمس تور بوخوم توسط لواندوفسکی و گل او مقابل دورتموند پس از آتش بازی ارلینگ هالند، بوخوم را تا آستانه شکست پیش برد. زمانی که او درب دورتموند را در پارک شلوغ سیگنال ایدونا باز کرد، شاید هیچ کس فکرش را نمی کرد که سرش را برای فصل جدید در استادیومی در غرب آسیا – مکانی ناشناخته برای هواداران فوتبال. اروپایی ها – رها کند و شاید به همین دلیل است که یکی از او. هواداران این انتقال را “شلیک به قلب” توصیف کردند.

لوکادیا دو پاس گل مقابل آژاکس با پیراهن آیندهوون ثبت کرده است.

او در برایتون سه بازی اول را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داد و برای چهارمین نیمکت نشین بود و در حالی که این قرارداد اشتباهی برای مرغ دریایی تلقی می شد، از فرصت هشت دقیقه ای مقابل سوانسی با ارسال دروازه بان آرسنال استفاده کرد. سمت چپ را به عنوان یک گل طبیعی وارد دروازه فابیانسکی کرد تا با آن گل از ترکیب استقبال کند. شاید خود لوکادیا تصور نمی کرد که کریس هیتون در بازی بعدی حتی یک دقیقه به او فرصت نمی دهد، اما این اتفاق افتاد.

مهاجم هلندی پرسپولیس سابقه 5 مصدومیت دارد که آمار نگران کننده ای است.

بنابراین همانطور که پرسپولیس در سکوی خود به یک مهاجم نیاز دارد، لوکادیا نیز به چنین فضایی نیاز دارد – فضایی که با صدها هزار دنبال کننده در اینستاگرام شروع به رشد کرده و به زودی در خیابان ها و ورزشگاه های ایران دیده می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

جالب اینجاست که بدون آن دو گل یورگن لوکادیا، برایتون به چمپیونشیپ سقوط می کرد، اما در فصل جدید همه چیز برای ستاره هلندی خوب پیش نرفت و او نیمکت نشین و اقامت دائم مرغ دریایی شد تا اینکه در نهایت صبر لوکادیا به پایان رسید. تمام شود و او در بازی کردن خوب است، جزیره را به او بدهید و به صورت قرضی به هوفنهایم برود.