با این مدیرعامل و سرمربی؛ جنسیت استقلال درست است!

سرمربی احساسی و مدیر عامل مصاحبه پذیر و پر جنب و جوش استقلال، هر دو رسانه ها، صفحات اینستاگرام و کانال های تلگرامی را بیش از گذشته اخبار و موضوعات خواهند کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

چیزی که مدیرعامل جدید استقلال را متمایز می کند، علاقه و اشتیاق اوست که دقیقاً همان چیزی است که ما ساپینتو را به آن می شناسیم و این که این دو در یک باشگاه هستند، مطمئناً رقابت جنسیتی استقلال را رقم خواهد زد. یکی از آنها توانایی ایستادن در لبه خط را ندارد و پیشکسوتان استقلال او را مربی احساسی می دانند و دیگری در مدیریت، مدیری انفجاری و پر سر و صدا. فتح الله زاده هم دوست دارد تمام کارش در مرحله مدیریت باشگاهی در سطح بالا باشد.

مصطفی آجورلو از روزی که استقلالی شد (دوم مهر سال گذشته) تا شنبه شب این هفته که از سمتش برکنار شد، به اندازه انگشتان دستش با رسانه ها صحبت نکرد. او مجبور شد به سوالات بسیار کمی از روزنامه نگاران پاسخ دهد. . این در حالی است که جانشین او علی فتح الله زاده خویی به عنوان مصاحبه کننده خوبی در بین رسانه ها شناخته می شود. علاوه بر این، او یکی از مدیران پرشوری است که در تمام این سال ها در باشگاه های لیگ برتری کار کرده است.