با بازیکن سابق اورتون مذاکره کردم/ گزینه خارجی قرار بود امروز به تهران بیاید

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: دو سه بازی باید بگذرد تا ساپینتو بخواهد بازیکن بزرگی را به ترکیب اضافه کند. یکی از بازیکنان مورد نظر قبلا در اورتون بازی می کرد اما این گزینه ما در پاراگوئه در تیم های اول و دوم آن کشور بازی کرده بود و پنج قهرمانی را کسب کرده بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی افزود: نام دو یا سه بازیکن خارجی را به ریکاردو ساپینتو دادم که یکی از آنها در اورتون بازی کرده بود. بعد از صحبت با ساپینتو، مذاکره را با یکی از گزینه ها آغاز کردم و قرار بود دوستمان از یونان به ترکیه بیاید و امروز وارد تهران شود، اما ساپینتو چیزی به ما گفت که درست بود. گفت دیگر جای خالی نداریم و تیم الان آرام است، بهتر است جلو برویم و ببینیم به هافبک یا مهاجم نیاز داریم. حرف ساپینتو درست بود و من از این دوست عذرخواهی کردم. ما باید کسی را پیدا کنیم که همه چیز را جلو ببرد و مانند بقیه بازیکنان نباشد.

علی فتح الله زاده در گفتگوی تلفنی با ورزش و مردم درباره پرونده کاوه رضایی و جذب بازیکنان خارجی برای استقلال اظهار داشت: شکایت کاوه رضایی به کمیته تعیین وضعیت رفته و منتظر هستیم این کمیته نظر او را بدهد. این یک سوال پیچیده است و ما نتوانستیم تصمیم بگیریم.