با تشکر از مطهری به سبک پدیده جوان

محمد عباسی 21 ساله نساجی که در بازی امروز تیمش عملکرد خوبی داشت، پس از پایان بازی در حالی که حمید مطهری برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در نشست خبری حاضر شده بود، وارد سالن کنفرانس شد و با سرمربی نساجی تماس گرفت. او را در آغوش گرفت تا از اعتماد او تشکر کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمد عباسی پس از پیروزی نساجی مقابل فاجرسپاسی در نشست خبری حاضر شد و از حمید مطهری تشکر کرد.

با تشکر از مطهری به سبک پدیده جوان


سرویس خبر شماره: 1864204
21 ژانویه 1401 @ 5:58 ب.ظ
656 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اتفاق جالب در نشست خبری نساجی;

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دقیقه 89 بازی امروز تیم های نساجی و فاجرسپاسی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در حالی که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان حمید مطهری پیش می رفت، محمد عباسی بازیکن تعویضی توسط نساجی وارد محوطه جریمه شد. حریف برای دومین بار با یک شوت زمینی دروازه حریف را باز کرد تا گل دقیقه 6 + 90 احمدرضا زندروح باعث طولانی شدن بازی نشود.

نکته جالب اینکه حمید مطهری نیز پس از این اتفاق به تمجید از بازیکنان جوان تیمش پرداخت و گفت: ما جوانان خیلی خوبی داریم. محمد عباسی، حسین خطیر، تیم نگهبان، احسان قهاری، مصطفی جوادیان. من در ابتدای فصل چند بازی برای مصطفی انجام دادم زیرا او خودش را تثبیت کرد و خودش را ثابت کرد. بنابراین برایم مهم نیست و دوست دارم جوانان سر کار بیایند اما در زمان مناسب. محمد امروز وارد زمین شد و کارهایی را که می خواستم انجام داد و خدا را شکر می کنم.