با تشکر از کارلوتو از پرز. ممنون که مرا به رئال بازگردانید

قهرمانی در لالیگا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان نشان داد که کارلو آنچلوتی همچنان یکی از بهترین مربیان جهان است. در همین راستا، آلچرینگیتو از گفتگوی جالب آنچلوتی و فلورنتینو پرز پس از بازی شب گذشته خبر داد. سرمربی ایتالیایی درباره رئیس باشگاه رئال مادرید گفت: از شما برای بازگرداندن من به اینجا متشکرم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شروع هفته بود که پیروزی مقابل اسپانیول در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا خیلی سریع قطعی شد. لوس بلانکوس شب گذشته با روحیه بالایی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به منچسترسیتی سفر کرد. رئال تا آخرین لحظات عقب بود، اما دو گل رودریگو در دقایق 90 و 91 و پنالتی وقت اضافه کریم بنزما باعث شد تا آنچلوتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

به نظر می رسد پس از برد شب گذشته رئال مادرید و منچسترسیتی، گفتگوی جالب و کوتاهی بین کارلو آنچلوتی و فلورنتینو پرز صورت گرفته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان گذشته مشخص شد که زین الدین زیدان می خواهد رئال مادرید را ترک کند و این سوال گمانه زنی های زیادی را درباره سرمربی بعدی این تیم به راه انداخته است. در نهایت فلورنتینو پرز تصمیم گرفت کارلو آنچلوتی را به سانتیاگو برنابئو بازگرداند. سرمربی ایتالیایی قرارداد خود را با اورتون فسخ کرد و برای دومین بار راهی رئال مادرید شد.

در ابتدا انتقادات زیادی نسبت به انتخاب کارلو آنچلوتی وجود داشت و بسیاری فکر می کردند که او ممکن است گزینه خوبی برای رئال مادرید نباشد. با این حال، این بازیکن ایتالیایی در این فصل توانسته روزهای فوق العاده ای را برای رئال مادرید رقم بزند.


سرویس خبر شماره: 1822790 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 12:02 |
3,290 امتیاز خبر|

0نظرات