با خروج جاکوب کیویور از اسپزیا، رده های دفاعی تقویت شد

واضح است که تعجبی ندارد که او کنسرو شده است. اورتون واقعاً وحشتناک است و اگر کاری انجام نمی‌دادند سقوط یک احتمال بسیار واقعی بود. هنوز هست، اما شاید کمی حلش کنند. بر 30 در Patreon، ما در مورد احتمال بازگشت شان دایچ به مدیریت آنجا بحث کردیم، در این شرایط بسیار منطقی است، اما برای آرسنال از رفتن به لیمپ لوزرز لمپارد محروم شده ایم، که کمی شرم آور است.

بنابراین، ما در مورد پسر جدید چه می دانیم؟ خوب، قطعه پروفایل فیل کاستا پیشینه خوبی از حرفه و ویژگی های او به شما می دهد. به طور خلاصه، عناصری در بازی او وجود دارد که فوراً با آرسنال سازگاری دارند. پاس دادن او، میزان راحتی او روی توپ و حضور فیزیکی واقعی. ما ممکن است بزرگ‌ترین تیم دنیا نباشیم، اما از آنچه که بودیم بسیار با ابهت‌تر هستیم. مجموعه ما از مدافعان تقریباً 6 دقیقه با بازیکنانی مانند تاکهیرو تومیاسو، گابریل و ویلیام سالیبا جایگزین شده است. گرانیت ژاکا و توماس پارتی این را در خط میانی اضافه می کنند. حتی رشد فیزیکی فردی مانند ادی نکتیا قابل توجه است و Kiwior به آن اضافه خواهد کرد.

همچنین بسیار جالب است که در نظر بگیریم، پس از سال‌ها جنگ سرد اتاق هیئت مدیره، اکنون کجا هستیم و ببینیم در چه باشگاهی هستیم. به نظر می رسد “مالک” علیشیر عثمانوف است.

به هر حال کیویور می گوید:

بیایید با این خبر شروع کنیم که آرسنال عصر دیروز سقوط کرد – اطلاعیه رسمی که ما با یاکوب کیویور هافبک میانی لهستانی از اسپزیا قرارداد بسته ایم. ورود این بازیکن 22 ساله در این مرحله تعجب آور نیست. در آخر هفته به طور گسترده گزارش شد و او برای تماشای پیروزی 3-2 مقابل منچستریونایتد عصر یکشنبه در ورزشگاه بود.

اینکه او چقدر سریع می‌تواند جا بیفتد و آماده باشد، باید دید، اما همانطور که تا پایان ماه مه به دوران پرمشغله‌ای با فوتبال می‌رویم – و امیدواریم در رقابت‌های متعدد – با داشتن این عمق بیشتر در تیم. مهم خواهد بود. به طور بالقوه 32 بازی دیگر برای بازی در این فصل وجود دارد (بعید است اما ممکن است)، بنابراین هر چه تعداد دست های روی عرشه بیشتر باشد، بهتر است.

با این حال، تا آن گزارش ها، هیچ کس – حداقل تا آنجا که من می دانم – ما را با این بازیکن مرتبط نکرده بود. نه کاملا سطح فابیو ویرا خارج از آبی، اما یادآوری این است که ما می توانیم با استخدام خود کمی زیر رادار پرواز کنیم. بدیهی است که مواردی مانند وضعیت مودریک در تمام عیار عمومی انجام شد، اما اجازه دهید تشخیص دهیم که این موضوع کاملاً به شاختار و نحوه برخورد آنها با آن مربوط بود. اینطور نبود که ادو با پوشیدن لباس در اخبار ساعت شش ظاهر شود من ❤️ مادریک تی شرت.

در جاهای دیگر، من کمی ناراضی هستم که اورتون فرانک لمپارد را اخراج کرده است. بسیاری از هواداران یونایتد و سیتی را دیدم که ناله می کردند که ما در اواسط هفته هفته گذشته بازی نکردیم، که وقتی بازی خانگی ما مقابل تافی ها برنامه ریزی نشده باقی می ماند، کمی غافلگیرکننده بود. از یک طرف، من اعتراض آنها را درک می کنم. از سوی دیگر، فکر می‌کنم اگر از میکل آرتتا بپرسید که آیا او یک هفته رایگان را ترجیح می‌دهد یا در خانه مقابل این تیم فوتبال با سرمربی مرده‌اش بازی کند، تقریبا مطمئن هستم که او این کار را می‌کند. دومی را انتخاب کرده اند.

به آرسنال خوش آمدی، یاکوب. بکوبشون مردن

من عاشق پاس دادن به توپ هستم. من تیم هایی را دوست دارم که توپ را حرکت می دهند و سعی می کنند از این طریق موقعیت ایجاد کنند. بنابراین، خوشحالم که به چنین تیمی آمدم.»

من همیشه رویای بازی در لیگ برتر را داشتم. می دانستم که آسان نخواهد بود، و اگر این فرصت را پیدا کنم، می دانستم که باید از آن نهایت استفاده را ببرم زیرا این یکی از بزرگترین آرزوهای من بود. برای من این بهترین لیگ است. من از بودن در اینجا هیجان زده هستم.

او 9 بازی ملی برای لهستان دارد که اولین بازی خود را در سال گذشته انجام داد و هر چهار بازی را برای آنها در جام جهانی آغاز کرد. به نظر می رسد که او در مسیر درستی قرار گرفته است و آرسنال پیش از اینکه یکی دو سال دیگر فرصت داشته باشد تا شهرت خود را تقویت کند، به دنبال چنین بازیکنی باشد. این کاملاً بی شباهت به دستگیری گابریل ماگالهاس از لیل نیست که در 22 سالگی وارد شد، اما هنوز واقعاً جوان در زندگی یک هافبک میانی بود. از آن زمان او به یک مدافع خوب تبدیل شده است، یکی از ثابت‌ترین بازیکنان ما هم از نظر عملکرد و هم از نظر در دسترس بودن، بنابراین بیایید به همین نوع مسیر برای کیویور امیدوار باشیم. تطبیق پذیری او یکی دیگر از جنبه های جالب این قرارداد است، و این ویژگی بسیاری از تازه واردان ما در چند سال اخیر بوده است.

مانند هر جوان 22 ساله ای با تجربه نسبتاً محدود در سطح بالا، چیزهایی وجود دارد که او می تواند در آنها پیشرفت کند. قضاوت درست در مورد بازیکنی که در تیمی است که مشکل دارد، اغلب سخت است. خطر می‌تواند به ناامیدی منجر شود، علی‌رغم بهترین نیت یک مدافع، اما به وضوح ادو و میکل آرتتا به اندازه کافی دیدند که ماشه را بکشند، و از توانایی سرمربی و کادر مربیگری‌اش برای صیقل دادن او حمایت می‌کنند (بدون جناس).

صبح همگی بخیر.

برای من بسیار مهم است که آرسنال علاقه مند بود و می توانم اینجا باشم. من می دانم که آرسنال یک باشگاه بزرگ در یک لیگ برتر است، بنابراین واقعاً لازم نبود به چیزهای دیگری فکر کنم. من فقط به وجد آمدم و واقعاً می خواستم بیایم.

درست است، فعلاً آن را بگذاریم. سه شنبه خوبی داشته باشید

https://arseblog.com/2023/01/defensive-ranks-bolstered-as-jakub-kiwior-signs-from-spezia/ منبع: