با درخشش بلینگهام، مردان آرسنال برای انگلیس مهم هستند

صبح همگی بخیر.

بنابراین انگلیس به لطف گل فوق العاده جود بلینگهام، در یورو 2024 با پیروزی شروع کرد. بوکایو ساکا درگیر بود، سانتر او به وسط منحرف شد تا بازیکن رئال مادرید با ضربه سر ضربه ای روبرو شود. نه فقط زمان‌بندی عالی و خوب اجرا شده بود، بلکه شجاعانه هم بود، زیرا مدافع می‌دانست که قرار نیست توپ را به دست بیاورد و سعی کرد به جای آن مرد را به صدا درآورد.

بلینگهام در نیمه اول فوق العاده بود و من فکر می کنم که ساکا نیز 45 افتتاحیه بسیار پر جنب و جوش داشت. به خصوص وقتی در نظر بگیرید که او با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و بازی آخر فصل را به دلیل مشکل کشاله ران از دست داده است. در کنار دکلان رایس (بیشتر در مورد او آنون) و مارک گوهی، آنها بازیکنان انگلیس بودند که در چیزی نزدیک به بهترین سطح خود بازی کردند، اما این دو به طور خاص برجسته بودند.

تنها کاری که آنها با توپ انجام دادند نبود – و ما می دانیم که هر دوی آنها چقدر کیفیت در این زمینه دارند – نحوه کار آنها برای تیم و روشی بود که آنها در شرایط سخت در دسترس هم تیمی ها قرار گرفتند. در نیمه اول، زمانی که کاپیتان انگلیس در 45 دقیقه فقط با یک لمس توپ در حال حرکت بود، و فیل فودن به اصطلاح بازیکن فصل مسطح بود که بوی بدی را از دست داد، این ساکا و بلینگهام بودند که قلب بازیکنان بودند. طرف انگلیس

در نیمه دوم، صربستان به بازی برگشت و انگلیس کمی از هم گسیخت. ترنت در خط میانی واقعاً کار نکرد، که لزوماً تقصیر او نیست، زیرا او در خارج از پست بازی می‌شود، و من اگرچه به کانر گالاگر امتیاز خاصی نمی‌دهم، اما او حداقل به طور طبیعی به بازی در آن بخش از بازی عادت کرده است. گام صدا. جایی که انگلیس می تواند سپاسگزار باشد این است که دکلن رایس توانایی خود را برای حضور در هر جایی که نیاز داشت دیشب نشان داد. تعداد دفعاتی که او برای زدن توپ به زمین می‌آمد یا برنده یک تکل می‌شد، مهم بود زیرا انگلیس برای یافتن تسلط تلاش می‌کرد و صربستان به دنبال گل تساوی بود.

آن‌ها به جای هر چیز واضح، شانس‌های نیمه‌ای داشتند، در حالی که در انتهای دیگر، فکر می‌کنم تا جایی که پردراگ رایکوویچ کین را رد کرد، شاهد سیو تورنمنت بودیم، اما در آن زمان بازی به یک ضایعات با کیفیت پایین و با معنای کمی سقوط کرده بود. کیفیت از هر طرف انگلیس خیلی اهمیتی نخواهد داد، من مطمئن هستم – برد یک برد است و تیم ها اغلب می توانند به یک تورنمنت تبدیل شوند – اما فکر نمی کنم که تعادل میانی زمین کاملا درست باشد و من آن را در مقابل حریفان بهتر دوست ندارم. گرت ساوتگیت برای بازی بعدی خود در برابر دانمارک در روز پنجشنبه، چیزهای زیادی را در مورد آن فکر می کند.

که صحبت از آنها شد، آنها با اسلوونی 1-1 مساوی کردند. کریستین اریکسن گل اول را به ثمر رساند و وقتی به اتفاقاتی که در یورو گذشته برای او افتاد توجه کنید، این لحظه بزرگی برای او و دانمارک بود. گل نیمه دوم منحرف شد و اسلوونی یک امتیاز را به همراه داشت و من کنجکاو بودم که بنجامین سسکو را بعد از علاقه ما به او تماشا کنم. لحظه چشم نوازی بود که او با یک شوت شدید به تیرک دروازه برخورد کرد (یک ضربه را در نیمه اول با فاصله کمی به ثمر رساند)، اما فکر می کنم می توانید ببینید که چگونه ماندن در لایپزیگ ممکن است بهترین چیز برای او در این مقطع باشد. شغل او. مطمئناً برخی از مواد اولیه در آنجا وجود دارد، اما آنها در حال حاضر بسیار خام هستند، و شاید محیط مناسب برای توسعه، محیطی باشد که او بتواند به طور منظم‌تر بازی کند، بدون نیازهایی که به همراه داشتن یک بازیکن برای تیمی که امیدوار به چالش است. لیگ برتر

در اوایل بازی، فکر می‌کردم یاکوب کیویور عملکرد خوبی برای لهستان داشت، اما روز آنها با شکست 2-1 مقابل هلند با ناامیدی به پایان رسید. پس از پیش افتادن، لهستان با یک شوت منحرف شد که توپچی سابق وویچیچ شزنی با پای اشتباه، و گل دیرهنگام ووت وهورست (که نمی‌دانم آیا شزنی می‌توانست بهتر از این با آن کار کند) شکست آنها را قطعی کرد.

امروز، رومانی و اوکراین را در بازی افتتاحیه با آرسنال روبرو خواهیم کرد که از طریق اولکساندر زینچنکو مورد علاقه آرسنال است. بعد از ظهر بلژیک لئاندرو تروسارد مقابل اسلواکی است و عصر فرانسه به مصاف اتریش می رود. آیا ویلیام سالیبا شروع خواهد کرد؟ بعداً خواهیم فهمید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد یورو، کمی دیرتر امروز صبح در Patreon به ما بپیوندید و بازی‌های دیروز را در مجموعه پادکست‌های جاری خود مرور می‌کنیم، و همچنین Arsecast Extra را برای شما خواهیم داشت – اما تا امروز عصر. مراقب تماس برای سوالات در توییتر باشید @gunnerblog و @arseblog در توییتر با هشتگ #arsecastextra – یا اگر عضو Arseblog در Patreon هستید، سوال خود را در این قسمت بگذارید #arsecast-سوالات اضافی کانال در سرور Discord ما.

در حال حاضر، یک خوب داشته باشید.



https://arseblog.com/2024/06/arsenal-men-important-for-england-as-bellingham-shines/ منبع: