با دوست دختر جدید آرون راجرز، وارث مالوری ادنز باکس آشنا شوید

در حالی که دنیای ورزش به تماشای حرکات حرفه ای آرون راجرز و ماجراهای عاشقانه جدید بالقوه می پردازد، یک چیز مسلم است: کوارتربک پکرز می داند چگونه طرفداران را در داخل و خارج از زمین درگیر نگه دارد. با وقوع یک داستان عاشقانه احتمالی بین راجرز و ادن، هیجان پیرامون زندگی شخصی ستاره NFL به اندازه انتظار حرکت حرفه ای بعدی او شدید است.


راهنماهای شرط بندی NFL که ممکن است دوست داشته باشید


https://sportslens.com/news/aaron-rodgers-finds-love-in-the-nba-with-milwaukee-bucks-owners-daughter-mallory-edens/ منبع:

malloryedens2
منبع: Instagram/@MalloryEdens

در حالی که آینده راجرز در NFL یک موضوع داغ در رسانه های ورزشی است، زندگی خارج از زمین او نیز توجه قابل توجهی را به خود جلب می کند. رابطه عاشقانه بالقوه راجرز و ادن، تصورات طرفداران و رسانه ها را به خود جلب کرده است، زیرا آنها مشتاقانه منتظر جزئیات بیشتر در مورد وضعیت این زوج هستند.

در حالی که دنیای ورزش روی آینده آرون راجرز مدافع گرین بی پکرز متمرکز است، داستان دیگری در خارج از زمین در حال شکل گیری است: شایعه عاشقانه او با مالوری ادنز، دختر مالک میلواکی باکس، وس ادنز. راجرز که در سال 2005 انتخاب شد، قبلاً با افراد مشهوری مانند شایلین وودلی، دانیکا پاتریک و اولیویا مان مرتبط شده بود. اکنون، به نظر می رسد که ستاره NFL ممکن است از علاقه عشق جدیدی به دنیای بسکتبال لذت ببرد.

راجرز و ادن جدیدترین زوج مشهور؟

ایدن بیش از 228000 دنبال کننده در اینستاگرام دارد که در آن تصاویری از خود در بازی های باکس و عکس های مدلینگ منتشر می کند. و هواداران نیویورک جتس حتی به صفحه اینستاگرام ادنز رفته اند تا از او بخواهند به راجرز بگوید که حرکت خود را رسمی کند. کلاسیک نیویورک!

مالوری ادنز، فارغ التحصیل 26 ساله پرینستون و ورزشکار سابق دو و میدانی، برای اولین بار زمانی که نماینده میلواکی باکس در قرعه کشی پیش نویس NBA بود به شهرت رسید. از آن زمان، او با همکاری با برندهای مشهوری مانند Alaïa و Alessandra Rich، یک حرفه مدلینگ موفق ایجاد کرده است. اگرچه نه راجرز و نه ادن رابطه خود را تایید نکرده‌اند، اما حضور مکرر آنها در انظار عمومی همچنان شایعات را در میان می‌گذارد.

malloryedens3
منبع: Instagram/@MalloryEdens

راجرز و ادن دوستان دیرینه ای بوده اند که اغلب در بازی های باکس با هم دیده می شوند. با این حال، تا آن زمان نبود شایعات ورزشی ارتباط عاشقانه احتمالی آنها در ژانویه گزارش شد که گمانه زنی ها شروع شد. یک منبع داخلی گفت مردم که رابطه این دو به یک عاشقانه معمولی تبدیل شده است، اگرچه باید دید که آیا این رابطه جدی تر می شود یا خیر.

malloryedens1
منبع: Instagram/@MalloryEdens