با هواپیما دنبال لیونل مسی می گردم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید یک سال پیش در آن زمان کمتر کسی فکر می کرد که دنی آلوز فصل آینده لباس بارسلونا را بر تن کند و لیونل مسی پس از دو دهه این باشگاه را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کند، اما حالا این اتفاق افتاده است. اتفاق افتاد دنی آلوز اکنون در مصاحبه ای مدعی شده است که اگر شرایط قرارداد به لیونل مسی اجازه بازگشت به بارسلونا را می داد، او به سادگی پرواز می کرد تا این بازیکن را از فرانسه به اسپانیا بیاورد.

دنی آلوز، مدافع برزیلی باتجربه بارسلونا از لیونل مسی خواسته به این تیم بازگردد.


سرویس خبر شماره: 1818913 |
21 تیر 1401 ساعت 13:27 |
18,792 |

5نظرات

دنی آلوز:

جدایی از لیونل مسی و انتقال این بازیکن به پاری سن ژرمن؟ دیگر هیچ چیز در دنیای فوتبال مرا شگفت زده نمی کند. جدایی لیونل مسی و غیبت او از ترکیب بارسلونا بهترین سناریوی ممکن نیست. ما برای هم به دنیا آمدیم و رابطه خوبی داشتیم. همه ممکن است گاهی عصبانی شوند، اما هنوز راهی برای بازگشت وجود دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دنی آلوز گفت: “آیا می خواهم لیونل مسی به بارسلونا بازگردد؟ اگر او بخواهد، او را دعوت می کنم. خداحافظی در خانه عالی خواهد بود، مایکل جردن این کار را انجام داد و لئو می تواند دوباره انجامش دهد البته بارسلونا این کار را انجام می دهد. این نمایش همچنین قطعات با کیفیت زیادی در ترکیب خود دارد، اما مسی می تواند بازیکنی باشد که هر تیمی از آن غایب است، اگر یکی را داشتم سوار هواپیما می شدم و برای اولین بار لیونل مسی را دنبال می کردم. طرفداران