با واریا غفوری مثل وحید قلیچ برخورد کردند!/ چرا آجورلو جرات نمی کند دلیل رفتن این بازیکن را بگوید؟/ عدم شناخت واریا دلم را تازه کرد.

آره! حدود یک سال است که باشگاه پرسپولیس و حتی برخی از پیشکسوتان باشگاه به من مراجعه کردند و اوضاع به حدی پیش رفت که دیگر کوچکترین توجهی به من ندارند. این مشکلات تا جایی پیش رفت که به خاطر این اتفاقات به دیدن آخرین بازی استقلال رفتم و حتی از ناامیدی و دلخوری صحبت کردم. چون باشگاه پرسپولیس هیچ توجهی به من نداشت. قلبم را سوزاندند.

آیا می دانید چرا باشگاه استقلال قرارداد وریا غفوری را تمدید نکرد؟

چه اتفاقی

وحید قلیچ دروازه بان سابق پرسپولیس در گفت وگو با خبرزاشی درباره جدایی واریا غفوری از استقلال و شرایط این جدایی اظهاراتی داشت:

بعد از انجام 100 بازی برای پرسپولیس توانستم بازوبند کاپیتانی را روی بازوم ببندم و این بزرگترین افتخار زندگی ام بود. خاطره جالبی هم در مورد بازوبند کاپیتانی دارم.

از وضعیت پرسپولیس خبر داری؟

وقتی ناصر محمد خانی جوان بود، پسر برادرش در دوران سربازی بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد. خدا رحمتش کند. این اتفاق درست قبل از بازی پرسپولیس و استقلال رخ داد. علی پروین من را به کناری برد و گفت چون ناصر حالش خراب است بازوبند را به او بده تا روحیه اش را بگیرد. بازوبند را هم به محمد خانی دادم و او کاپیتان پرسپولیس شد. اما جالب اینجاست که تا زمانی که به او گفتم بازوبند را به من پس نداد و بعد از آن حدود ده بازی بازوبند را به بازویش بست و جلوی همه روی زمین رفت تا اینکه من قبل از آن با نساجی جلوی او را گرفتم. بازی و گفت: بازوبند را نمی خواهی. برگرد پیش من! حالا اتفاقی که برای وریا غفوری افتاد خیلی ناراحتم کرد.

رفتاری که با واریا غفوری انجام شد درست مثل رفتاری بود که در این مدت با وحید قلیچ انجام شد. متأسفانه نمی دانم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چه تشریفاتی را اتخاذ کرده اند.

کاپیتانی تیم های استقلال و پرسپولیس افتخار کوچکی نیست. همه نمی توانند بازوبند ببندند. متاسفم برای آقای آگرلو و تیم مدیریتش که با کاپیتان تیمشان اینطور رفتار کردند. رفتاری که برای کاپیتان سابق پرسپولیس رخ داد حالا نسبت به کاپیتان استقلال هم تکرار شده است.

با واریا غفوری مثل وحید قلیچ رفتار کردند!/ چرا آجورلو جرات نمی کند دلیل رفتن این بازیکن را بگوید؟/ بی اطلاعی واریا دلم را تازه کرد.

ممکن است منظورتان را روشن کنید؟

چه مدت کاپیتان پرسپولیس بودی؟

آیا فکر می‌کنید این به نظر می‌رسد که اخیراً برای شما اتفاق افتاده است؟

بله، آجارلو دقیقاً همان رفتاری را می کند که درویش با من کرد. متأسفانه آنجا (استقلال) کاپیتان تیمشان را بی اهمیت جلوه دادند و حتی از او تشکر نکردند، اینجا (پرسپولیس) کاپیتان سابق تیمشان، کهنه کار، آن که به خاطر پرسپولیس استخوان هایش را شکست، دندانش شکست و سرش را گذاشت. جلوی توپ به سمت دروازه، پرسپولیس را برای بسته ماندن جابجا می کنند. نادانی وریا غفوری دلم را تازه کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

چه خاطره ای

تو چی میگفتی

فعلا اتفاقی که در استقلال افتاد مهمتر از پرسپولیس است و مرا به فکر فرو برد.

هیچ یک از مسئولان باشگاه استقلال جرات صحبت در این مورد را نداشتند! مرد باش و حرف بزن چرا به مردم نمی گویید دلیل آن چه بوده است؟ این بازیکن تا چند هفته پیش برای استقلال بازی نمی کرد؟ او آنقدر بزرگ نیست که بازی را متوقف کند! اگر حرفی زد، برای حقوق مردم کشورش ایستاد و حرف نادرستی نزد.