با وجود تغییرات در چلسی؛ ستاره بلژیکی دیگر برنمی گردد

اما با وجود شروع خوب، روملو لوکاکو در ادامه فصل هرگز با تاکتیک های توماس توخل سازگار نشد و به تدریج جایگاه خود را در ترکیب ثابت از دست داد. در ادامه، این مهاجم بزرگ به قدری بد عمل کرد که عنوان بدترین خرید فصل را از آن خود کرد. از فصل زمستان امسال شایعاتی مبنی بر بازگشت این بازیکن به اینتر به گوش می رسد و در نهایت نراتزوری ها با قراردادی قرضی و دستمزدی حدود هشت میلیون یورویی دوباره روملو لوکاکو را جذب کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در تابستان 2021 و پس از گذراندن یک فصل رویایی با اینتر و کسب اسکودتو، مشکلات مالی این باشگاه ابتدا باعث جدایی اشرف حکیمی و سپس آنتونیو کونته شد. اما در پایان فصل تابستان، چلسی با یک بسته پیشنهادی 115 میلیون یورویی وارد عمل شد و در نهایت با روملو لوکاکو، گلزن بلژیکی و باتجربه اینتر به توافق رسید تا این بازیکن تنها پس از دو فصل به لیگ برتر بازگردد.

روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینتر تمایلی به بازگشت به لیگ برتر و چلسی در تابستان آینده ندارد.

با وجود تغییرات در چلسی؛  ستاره بلژیکی دیگر برنمی گردد


سرویس خبر شماره: 1845252
3 اردیبهشت 1401 ساعت 22:31 |
20.1 هزار |

1نقطه نظر

اما با وجود اخراج توماس توخل و حضور گراهام پاتر روی نیمکت چلسی، لوکاکو تمایلی به بازگشت به این باشگاه ندارد. قرارداد قرضی این بازیکن در پایان فصل به پایان می رسد اما او می خواهد این دوره قرضی را تمدید کند و بعید است که چلسی با درخواست او مخالفت کند. به گفته هر دو باشگاه، اینتر و چلسی به زودی مذاکرات را از سر خواهند گرفت و قرارداد قرضی روملو لوکاکو برای یک فصل دیگر تمدید خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی