با وجود رد شدن پرونده استقلال از سوی کمیته استیناف، آبی ها هنوز از آسیا اخراج نشده اند!

طبق نظر تیم استقلال در کمیته استیناف هم رد شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا چند ماه پیش به باشگاه‌ها اعلام کرد که باید تمام بدهی‌های خود را تا 31 مارس (11 فروردین) که آبی‌ها در ماجرای استراماچونی درگیر شده بودند، پرداخت کنند و این پرونده به آنها کمک کرد و هیئت صدور مجوز حرفه‌ای نیز به آنها کمک کرد. به رد آن رای داد. مدارک این تیم اهدا شد. پس از اینکه کمیته مذکور مجوز حرفه ای استقلال را تایید نکرد، آبی ها با مراجعه به کمیته استیناف مجوز حرفه ای خواستار بررسی مجدد مدارک شدند و در نهایت قرار بود دیروز تصمیم نهایی اعلام شود که این اتفاق رخ نمی دهد. حالا برخی رسانه ها و خبرگزاری ها مدعی شده اند که درخواست استقلال رد شده و کمیته استیناف نیز رای به عدم دریافت مجوز حرفه ای برای آبی ها داده است، بنابراین انصراف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی می شود.

با این حال حذف یا تایید استقلال 4 خرداد از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می شود و تا آن زمان نه حذف و نه تایید قطعی است. باشگاه استقلال همچنین به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرده و منتظر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تغییر برنامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

کمیته استیناف مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران فرصت یافت تا نتایج بررسی مدارک تیم های ایرانی در کنفدراسیون فوتبال آسیا را اعلام کند.