با پپ موافقم. طرفداران شهر در مقابل روزنامه نگار معروف انگلیسی

در پایان بازی، پپ گواردیولا مصاحبه عجیبی انجام داد و مدعی شد که در انگلیس همه طرفدار لیورپول هستند و در جنگ قهرمانی، قرمزها ترجیح می دهند از سیتی پیشی بگیرند.“همه در این کشور، از رسانه ها گرفته تا همه از لیورپول حمایت می کنند. البته این تیم سابقه خوبی در رقابت های اروپایی دارد اما در لیگ برتر نه چون آنها در 30 سال گذشته فقط یک بار پیروز شده اند. البته این مشکلی نیست. با توجه به تاریخچه و موفقیت لیورپول، آنها مشهورترین تیم انگلیسی در کنار منچستریونایتد هستند. از نظر فتح عناوین، میراث، تاریخ، درام و بسیاری موارد دیگر. اما ما 10، 11 یا 12 سال است که جزو متقاضیان هستیم. میدونم گاهی عصبانی میشیم ولی برام مهم نیست. مردم می خواهند لیورپول قهرمان بیشتری شود، اما این مشکلی نیست و طبیعی است. شاید طرفداران بیشتری در دنیا داشته باشند و در انگلیس، شاید بیشتر از ما، لیورپول حمایت می شود.

نفر سوم توییت کرد: مارتین تایلر هر بار که سیتی گل می زند، افسرده به نظر می رسد.

هواداران سیتی معتقدند بی انگیزه ترین عملکرد فصل روی دروازه بود.“آیا مارتین تایلر فراموش کرده است که هیجان چیست؟”

هواداران سیتی مانند پپ گواردیولا فکر می کنند هیچ کس در انگلیس از باشگاه مورد علاقه آنها حمایت نمی کند.


سرویس خبر شماره: 1823479 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 16:55 |
943 |

1نظرات

هواداران سیتی با پپ موافق هستند و مارتین تایلر، روزنامه‌نگار مشهور انگلیسی را نمونه بارز ادعای او می‌دانند. آنها معتقدند تایلر واکنشی عادی و بی روح به گل اول سیتی مقابل نیوکاسل که توسط رحیم استرلینگ به ثمر رسید، داشت.یک گل خوب از استرلینگ. سیتی در کوارتر اول گلی را به ثمر نرساند اما در دقیقه 20 گلزنی کرد. سیتی پس از باخت چهارشنبه شب زنده شد.

منچسترسیتی یکشنبه شب موفق شد با 5 گل نیوکاسل را شکست دهد و شکست تلخ 3-1 مقابل رئال مادرید را فراموش کند و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود و فاصله با لیورپول در بالای جدول را به 3 امتیاز برساند. در حالی که تنها سه بازی باقی مانده است، سیتی اکنون شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر نسبت به گذشته دارد.

یکی دیگر از هواداران گفت:“مارتین تایلر واقعا خسته کننده به نظر می رسد!”

سیتی چهارشنبه شب مقابل ولورهمپتون واندررز بازی می کند و می داند که برای کسب دومین و چهارمین قهرمانی متوالی خود در پنج سال اخیر به هفت امتیاز از سه بازی اخیر خود نیاز دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی