با VAR و یکی: سلام بارسا در قهرمانی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسا در حالی که یک گل از رئال عقب بود، ال کلاسیکو را برد. بازی ای که می توانست در تعیین قهرمان لالیگا تعیین کننده باشد به سود بارسا به پایان رسید.

بارسا با شکست نیمه اول به رختکن نرفت. چند ثانیه قبل از سوت داور پایان نیمه دی بورگوس، سرهی توپ را از داخل محوطه جریمه و پس از چند حرکت توپ با ضربه ای دقیق و تکنیکی دور از دستان تیبو کورتوا ارسال کرد. . و برای هدف واقعی این چهارمین گل فصل بارسا است که رکورد خود را شکست. سرخی هرگز در یک فصل بیش از سه گل به ثمر نرسانده بود.

1833990

آسنسیو در ارسال پاس کمی جلوتر از مدافع بارسا بود که در اوج بدشانسی مردود اعلام شد. تصمیمی که در سرنوشت قهرمانی لالیگا تاثیر داشت واقعا رئال که می توانست تیم بهتری باشد نه تنها گل خود را مردود دید بلکه در دقیقه 92 گل دوم را نیز دریافت کرد.

1833991

این صدمین برد بارسلونا در ال کلاسیکو بود و حالا فقط یک برد با رئال فاصله دارد. بارسا سومین ال کلاسیکو متوالی خود را برده است و از سال 1989 بارسا پس از شکست در یک بازی در نیوکمپ، ال کلاسیکوی لالیگا را مقابل رئال برد.

رئال در دقیقه 81 بازی توانست گل دوم را به ثمر برساند و روی پاس دنی کارواخال و پای نرم مارکو آسنسیو که دقایقی زودتر وارد زمین شد، برتری پیدا کند. رئال مادرید این گل را با جان و دل جشن گرفت اما دقایقی بعد این گل توسط VAR مردود شد.

رئال مادرید که می خواست در این دیدار پیروز شود، در دقیقه 78 با سه تعویض همزمان کارلو آنچلوتی ناراحت شد. با ورود شوامنی، مارکو آسنسیو و دنی سبایوس، رئال خط هافبک را در اختیار گرفت و سه دقیقه بعد به گل رسید.

1833989
1833988
1833969

وینیسیوس توپ را از سمت راست داخل محوطه جریمه ارسال کرد و مدافع اروگوئه ای به اشتباه توپ را با ضربه سر وارد دروازه خودی کرد. در طول فصل، بارسا فقط 8 گل لالیگا دریافت کرد و این دومین گلی بود که در نیوکمپ روی دروازه تراشتگن به ثمر رسید.

1833940
1833939

بارسا که بازی را بهتر آغاز کرد و دو موقعیت گل را از روبرت لواندوفسکی از دست داد، در دقیقه 9 بازی دروازه خود را باز دید. جالب اینجاست که گلزن این بازی رونالد آرائوخو، بهترین مدافع فصل بارسا بود.

1833931
1833915

در شبی که بارسا به تساوی رضایت داد، با گل دقایق پایانی فرانک کسیه، بارسا توانست رئال را شکست دهد و گام بلندی به سوی قهرمانی بردارد. در دیداری که گل رئال توسط VAR مردود اعلام شد.

با VAR و یکی: سلام بارسا در قهرمانی (عکس)

هافبک ساحل عاجی توانست در ال کلاسیکوی قبلی موثر عمل کند. کسی او کاتالیزور تک گل ال کلاسیکو در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری بود. او با یک فرار خوب از تله آفساید فرار کرد و ضربه او قبل از برخورد به ادر میلیتائو توسط تیبو کورتوا دفع شد. رئال مادرید تبدیل شد. این بازیکن ساحل عاج بار دیگر در نیمه دوم و در دقیقه 71 نزدیک بود دروازه حریف را باز کند اما این بار هم تیمی اش راه را به دروازه حریف بست.

1833992


سرویس خبر شماره: 1896692
29 مارس 1401 در 01:53
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

این ساحل عاج قاتل واقعی است

در حالی که رئال مادرید مشتاق گلزنی بود، این بارسلونا بود که گلزنی کرد. بارسایی که می توانست به تساوی رضایت دهد، همان کسی است که با یک ضربه، یک پاس ضعیف کار را تمام کرد.

فاصله دو تیم اکنون به 12 امتیاز رسیده است و تنها 12 هفته باقی مانده است، قهرمانی بارسا در لیگ را باید در نظر گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی