بحث دروازه بان ها ثابت می کند که چلسی به شماره 1 جدید نیاز دارد – Talk Chelsea

دیوگو کاستا نیز دروازه بان بسیار خوبی است، اما او در کپا هم قد است (در ویکی). باز هم، من فکر نمی کنم قد همه چیز باشد، اما برای من، باید برای بازی وارد شود. حتی اگر کپا دسترسی طولانی تری داشت، گاهی اوقات می توانست چند گل را ذخیره کند، بنابراین فکر می کنم باید به آن نگاه کرد.

آندره اونانا در 6 فوت 3 اینچ ایستاده است و من همیشه او را دوست داشتم. باز هم، باکس های زیادی را مشخص می کند، اما اینتر او را با یک قرارداد طولانی در آنجا دارد.

فکر می‌کنم وقتی مدافعان می‌دانند که دروازه‌بانشان هر چیزی را که وارد می‌شود می‌خورد، اعتماد به نفس بیشتری به مدافعان می‌دهد.

من گرگور کوبل از دورتموند را دوست دارم، فکر می کنم او خیلی از جعبه ها را تیک می زند. اما ایجنت او گفته است که تابستان امسال در دسترس نیست.

بنابراین ما باید داده ها را در این مورد اجرا کنیم، اما همچنین به ویژگی های فیزیکی و همچنین رهبری نگاه کنیم. من عاشق توپچی هستم که از عقب هدایت می کند.

کپا آریزابالاگا بسیار ناسازگار است و برای من، اگر می‌خواهیم به اوج برگردیم، نباید شماره یک ما در آینده باشد.

اما به همان اندازه مهم وجود دروازه‌بانی است که علاوه بر ضربه‌زننده، با پاهایش نیز خوب باشد، زیرا این امر باعث ایجاد اعتماد به نفس در بقیه بازیکنان می‌شود، زیرا می‌دانند در صورتی که می‌توانند به پای دروازه‌بان بروند. نیاز به

ادوارد مندی برای یک فصل فوق العاده بود، اما سپس ناهماهنگی های زیادی را نشان داد و نباید شماره یک ما در آینده باشد.

ما شروع به دیدن پیوندهای بیشتر و بیشتری از چلسی به دروازه بانان جدید بالقوه می کنیم، به این معنی که این موضوع برای باشگاه است.

همانطور که می دانیم، این باشگاه در تابستان امسال در حال بررسی یک استاپر جدید است و آنها به تعداد انگشت شماری از نام ها در لیست نهایی بالقوه مرتبط هستند و گزینه هایی را بررسی می کنند.

اما این واقعیت که ما حتی در حال حاضر این بحث را داریم و می بینیم، به من ثابت می کند که چلسی در تابستان به شماره یک جدید نیاز دارد.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/goalkeeper-debate-proves-chelsea-need-new-no-1/ منبع:

نام های زیادی وجود دارد، اما بسیاری از موارد به قیمت و در دسترس بودن آن زمان بستگی دارد.

برای من، اکنون باید تصمیم بگیریم که تمام تلاش خود را برای شماره یک جدید انجام دهیم، که فکر می‌کنم باشگاه در نهایت این کار را انجام خواهد داد، اما به نظر می‌رسد که آنها مشتاق بوده‌اند ابتدا فصل را ببینند و سپس انجام دهند. تصمیم زمانی که آنها به همه چیز نگاه کرده اند. این احتمالاً عاقلانه است. اما برای من، اکنون می توانم ببینم که ما به شماره یک جدید نیاز داریم و این چیزی است که باید در اولویت قرار دهیم.

برای من، یکی از معیارهای اصلی که باید به آن توجه کنیم، قد و قامت بدنی است. من می دانم که لزوماً لازم نیست همیشه قد بلندترین فرد جهان باشید تا یک دروازه بان خوب باشید – ما دروازه بان های کلاس جهانی زیادی را دیده ایم که قد بلندترین آنها نیستند – اما برای من، خیلی دوست دارم که دروازه بان مسلط تر در محوطه جریمه، کسی که می توانید مطمئن باشید که کنترل سانترهای وارد شده را به دست می گیرد، نه اینکه روی آنها ضربه بزند.