بحران آسیب؛ بارسلونا از جام جهانی می ترسد


هکتور بیرین دیگر بازیکنی است که از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و حداقل 4 هفته از میادین دور بوده است.
با توجه به بازی های فشرده بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در آستانه جام جهانی 2022 قطر، این مصدومیت ها خبر خوبی برای ژاوی و تیمش نیست، اما در عین حال آنها بیشتر نگران جام جهانی فوتبال هستند.
حالا می ترسند حضور در این رقابت ها به دلیل فشار دقایق طولانی در زمین، بازیکنان کلیدی این تیم را دچار مصدومیت جدی کند و بعد از پایان به مشکلی جدی برای بارسا تبدیل شود. جام جهانی که احتمالا به دغدغه اصلی بسیاری از تیم ها تبدیل شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845801
8 اردیبهشت 1401 ساعت 10:52 ق.ظ |
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

وقفه در بازی های اخیر داخلی، مدیران و کادر فنی بارسلونا را به شدت نگران رقابت های جام جهانی کرده است.

بحران آسیب؛  بارسلونا از جام جهانی می ترسد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدارهای داخلی چند روز گذشته برای مربیان بارسلونا به کابوسی تبدیل شده که عواقب آن در هفته های آینده بر دوش این تیم سنگینی خواهد کرد.
بسیاری از بازیکنان این تیم که برای برگزاری آخرین دیدارهای قبل از شروع جام جهانی 2022 قطر به اردوی تیم ملی خود رفته بودند، مصدوم شده اند و نمی توانند در هفته های آینده بارسا را ​​همراهی کنند.
گفته می شود ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسا به مدت 5 هفته از میادین دور است. رونالد آرائوخو که در بازی دوستانه مقابل تیم ملی ایران مصدوم شده بود نیز تحت عمل جراحی قرار گرفت، او ممکن است تا دو ماه نتواند به زمین بازگردد و حتی ممکن است جام فیفا را از دست بدهد.
ممفیس دیپای و فرانکی دی یونگ هر دو در بازی با لهستان مصدوم شدند و با توجه به اینکه مشکل آنها عضلانی است، این دو باید چند هفته درگیر روند درمان باشند.