بحران بزرگ پرسپولیس برای خریدهای جدید; لیست تیم پر است!



اگرچه در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر افزایش تعداد بازیکنان بزرگسال در لیگ برتر شنیده می شود، اما هنوز تایید نشده است و مشخص نیست که آیا برای فصل آینده تایید می شود یا خیر. در صورت عدم تصویب، پرسپولیس با چالش بزرگ نقل و انتقالاتی روبرو خواهد شد.

محمد عمری و میلاد سرلک دو بازیکن پرسپولیس که در نیم فصل دوم در ملوان بازی می کردند، قرار است برای فصل آینده به پرسپولیس برگردند. مهدی عبدی و احمد گوهری نیز پس از اتمام قراردادهای قرضی خود جزو بازیکنان پرسپولیس هستند.

در حال حاضر لیست بزرگسالان پرسپولیس کامل شده و این 4 بازیکن باید به لیست اضافه شوند. در کنار این بازیکنان، مرتضی پورعلی گنجی نیز به لیست پرسپولیس بازخواهد گشت تا این تیم از این پس 5 بازیکن اضافی در لیست خود داشته باشد. چرا که پرسپولیس هنوز بازیکن جدیدی جذب نکرده و برای هر بازیکن جدید باید یک نفر را از لیست خود حذف کند.

اگر سهمیه بزرگسالان تیم ها به 20 برسد، وضعیت برای تیمی مثل پرسپولیس کمی بهتر می شود. با این حال این باشگاه همچنان برای جذب بازیکنان جدید در تابستان امسال با بحران بزرگی مواجه است و باید همکاری خود را با بسیاری از بازیکنانش قطع کند.

بیشتر بخوانید: باشگاه پرسپولیس خیال هواداران را راحت کرد/ محبوب ترین ستاره ماندگار شد



سرویس داخلی اخبار فوتبال