بحران در PSG; مانند نیمار در توییتی که از امباپه انتقاد کرد

به نظر می رسد قرار نیست رابطه نیمار و کیلیان امباپه، دو ستاره پاری سن ژرمن به این زودی ها به حالت عادی بازگردد.


در بازی شب گذشته پاری سن ژرمن مقابل مون پلیه که با برتری 2 بر 5 شاگردان کریستوف گوتیه همراه بود، یک پنالتی در دقیقه 23 به سود این تیم اعلام شد و امباپه عقب بود و نتوانست آن را تبدیل به گل کند. هدف. اما دقایقی بعد که دوباره یک پنالتی دیگر به سود این تیم گرفته شد، نیمار پشت سر ایستاد و توپ را وارد دروازه کرد.
پس از بازی، یکی از صفحات هواداری نیمار در توییتر نوشت: “رسمی است، امباپه اولین پنالتی گیر پاری سن ژرمن است. بدیهی است که به قرارداد او مرتبط است زیرا هیچ باشگاهی در کشور وجود ندارد. دنیا نیمار را داشته باشد و از او به عنوان بازیکن دوم استفاده کند. پنالتیزن انگار امباپه به خاطر تمدید قراردادش مالک پی اس جی شد!!!!
نیمار چند ساعت پس از پایان بازی این توئیت را پسندید تا مشخص کند تنش بین او و امباپه در پاری سن ژرمن کاملا جدی است و او نیز به شایعات پیرامون شرایط خاص این بازیکن در قرارداد جدیدش اعتقاد دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بسیاری از رسانه های فرانسوی مدعی شدند پس از تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن، یکی از شروط او برای ادامه حضور در پارک دو پرنس، فروش نیمار بوده است.
این مشکل در رسانه های متعددی بازتاب داشته و با وجود تکذیب آن از سوی سران این باشگاه و این بازیکن فرانسوی، به نظر می رسد نیمار از این مشکل بسیار ناراحت است.
او پیش از این در تمرینات پاری سن ژرمن نشان داده بود که دیگر رابطه خوبی با امباپه ندارد، اما حالا این تنش وارد مرحله جدیدی شده که خطر خطرناکی برای این باشگاه دارد.


سرویس خبر شماره: 1838258
23 اوت 1401 در 1:44 ب.ظ
5.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر