بد؛ اصلا منظور گواردیولا مورینیو نبود!


سرویس خبر شماره: 1823348 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 21:28 |
4,617 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی هفته گذشته در دقایق پایانی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی که نزدیک به فینال بود مغلوب رئال مادرید شد و آن شانس بزرگ را از دست داد. پپ گواردیولا، سرمربی پرافتخار و باتجربه سیتیزن ها پس از این ناکامی بزرگ به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و اخیرا مصاحبه جنجالی با او در رم زیر نظر ژوزه مورینیو منتشر شد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اخیرا به دلیل اینکه رم را به عنوان نمونه باشگاهی که پول زیادی خرج کرده و در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد، مورد انتقاد قرار گرفته است، اما به نظر نمی رسد او از بلاروس و ژوزه مورینیو انتقاد کرده باشد.

هواداران فوتبال منتظر مصاحبه مورینیو و شاید پاسخ های جنجالی سرمربی پرتغالی به پپ گواردیولا بودند، اما به نظر می رسد سوءتفاهم در باشگاه برطرف شده و نیازی به پاسخگویی به مصاحبه سیتیزن ها نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرویس رسانه ای باشگاه رم به دقت فیلم های این مصاحبه را تجزیه و تحلیل کرده و اکنون متقاعد شده است که اهمیت گواردیولا در بین هواداران فوتبال به اشتباه درک شده است. در واقع، سرمربی اسپانیایی سیتی به جای «آس رم» به معنای «عادی است» از «عادی است» استفاده کرده و به همین دلیل در این مصاحبه از باشگاه هواداران ایتالیایی نامی نبرده است.

اشتباه در ترجمه مصاحبه پپ گواردیولا در ایتالیا جنجال به پا کرده است.