بدترین خبر برای برزیل: محرومیت وینی در کوپا!


کد اطلاعات: 2052445
13 جولای 1403 در 9:58 ق.ظ.
5.2K |

7نقطه نظر

وینیسیوس جونیور نمی تواند تیم ملی کشورش را در دیدار مقابل تیم ملی اروگوئه همراهی کند.

بدترین خبر برای برزیل: محرومیت وینی در کوپا!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صبح امروز به وقت ایران، تیم ملی برزیل در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت های کوپا آمریکا 2024 به مصاف تیم ملی کلمبیا رفت و با ارائه نمایشی کمتر خوب و درخشان، به تساوی یک رسید. -1. تیم موافقت کرد اما اجازه رقابت در دور بعدی را دریافت کرد.

تک گل تیم ملی کشورش را رافینیا در این دیدار به ثمر رساند و با وجود اینکه وینیسیوس جونیور در دیدار قبل ستاره بی چون و چرای برزیل بود، در این دیدار نتوانست نمایش خوبی از خود به نمایش بگذارد و به سه امتیاز این دیدار کمک کرد. . و به ما در برداشتن گام بعدی به عنوان یک رهبر کمک کنید.

2048706

اوضاع زمانی بدتر شد که این بازیکن در دقیقه هفتم بازی به دلیل خطا روی بازیکن حریف با کارت زرد داور مسابقه محروم شد و به این ترتیب طبق کارتی که قبلا دریافت کرده بود از میادین محروم شد. . بازی یک چهارم نهایی ستاره های تیمش تعلیق شدند که اصلا خبر خوبی برای برزیل نیست.

تیم ملی برزیل در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا باید چهار روز دیگر به مصاف تیم ملی اروگوئه برود که با سه پیروزی در سه دیدار به این مرحله رسید و بازی بسیار سختی را پیش رو دارد و غیبت وینیسیوس. می تواند شرایط را تحت تأثیر قرار دهد و شرایط را برای آنها دشوارتر کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی