بدترین روز ستاره مورد علاقه قلانوی


سرویس خبر شماره: 1868383
14 فوریه 1401 در 07:07 ب.ظ |
16.9 هزار |

9نقطه نظر

بازگشت تلخ سید به ورزشگاه همیشگی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتقال حسینی به گلغر پس از سه سال و نیم حضور در اردوی طلای پوشان اصفهانی یکی از اتفاقات ویژه پنجره زمستانی لیگ بیست و دوم است. وینگر سابق که در فصل گذشته نتوانست آمار دو فصل قبل را تکرار کند، با حضور مورائیس به تدریج جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد. .
اولین بازی حسینی برای گل گهر مقابل تراکتور، تساوی 2 بر 2 مقابل شاگردان خمس در تبریز بود و مشخص بود که در دیدار مقابل سپاهان با انگیزه هایی که داشت بازی را از ابتدا آغاز می کرد و همین اتفاق هم افتاد.

1797981

خرید جدید قلعهنویی توانست بار دیگر در نقش جهان و در حضور هوادارانی که قبل از بازی او را تشویق می کردند شایستگی های خود را به نمایش بگذارد اما در ادامه با پاس دیدنی امین پورعلی در یک بازی فضای بسیار مناسبی در اختیار او قرار گرفت. بعد از گل اول شهریار مغانلو نتوانست با نیازمندان روبرو شود. در دقایق باقی مانده از بازی محمدرضا حسینی یکی از ستون های هجومی گل گهر باقی ماند اما حرکات و پاس های متعدد این بازیکن و سایر بازیکنان مهاجم گلگهر با بهترین عملکرد دروازه بان و مدافع سپاهان راه به جایی نبرد تا در نهایت شاگردان قلانوی شکستی باورنکردنی در اصفهان متحمل شد.
دیداری که همه بازیکنان گل گهر چه در بخش هجومی و چه در هجومی عملکرد قابل قبولی نداشتند. با این حال حسینی و یارانش هنوز 12 بازی دارند تا با نتایج و نمایش خوبی که در ادامه مسابقات به نمایش بگذارند، خاطرات تلخی را که در نقش جهان تجربه کردند، فراموش کنند.

1797980



مجله اخبار فوتبال داخلی

شوت محمدرضا حسینی بعد از گل اول سپاهان می توانست روند بازی را تغییر دهد اما واکنش نیازمند مانع از این اتفاق مهم شد.

بدترین روز ستاره مورد علاقه قلانوی