بدره: بازی برای جوانان در لیگ شجاعت می خواهد

بدرق درباره شرایط تیمش در تعطیلات لیگ گفت: خدا را شکر شرایط خوب است. سخت تمرین می کنیم و بازی های دوستانه هم داریم. امیدوارم روند خوب خود را حفظ کنیم و از این هفته لیگ را قوی شروع کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیکان به عنوان جوان ترین تیم لیگ برتری در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر نشان داده که در فصل جاری حرف های زیادی برای گفتن دارد. میلاد بدرق مدافع پیکانیاس شرایط تیمش را خوب ارزیابی می کند و امیدوار است در بازی های بعدی نتایج خوبی برای خودروسازان به ثبت برسد.

وی درباره مصدومیتی که برایش پیش آمد و چند هفته از میادین دورش کرد، بیان کرد: در هفته دوم لیگ و در آخرین ثانیه های بازی با مس کرمان با ضربه ای که به شروین بزرگ زدم، آرنجم در رفت. من را برای 4 بازی از میدان خارج کرد. خوشبختانه با تمرینات فیزیوتراپی که انجام دادم دستم خوب شد و خدا را شکر الان کاملا خوب هستم و می توانم با نظر آقای حسینی در مسابقات همچنان تیم را همراهی کنم.


سرویس خبر شماره: 1845206
03 اردیبهشت 1401 @ 12:46 بعد از ظهر |
706

0نقطه نظر

همه ما قدردان مجتبی حسینی هستیم

مدافع پیکان از جوانی مجتبی حسینی در این تیم تمجید کرد و افزود: همیشه گفته ام باید از آقای مجتبی حسینی و همکارانش قدردانی و تشکر کنم. من واقعاً از اعتماد آنها سپاسگزارم. فرستادن یک بازیکن جوان در لیگ برتر به هزینه تیم‌های دیگر و جوان‌ترین تیم لیگ برتر و حتی آسیا بودن، جسارتی می‌خواهد که معتقدم فقط آقای حسینی دارد. امیدوارم همه ما جوانان پیکان بتوانیم به اعتماد آنها عمل کنیم و روز به روز پیشرفت کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع پیکان تهران می گوید وقفه های لیگ برتر به تیمش آسیب زده است اما آنها تلاش خواهند کرد تا لیگ را قوی شروع کنند.

بدره: بازی برای جوانان در لیگ شجاعت می خواهد

مدافع پیکان درباره تعطیلات لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم ما تیم جوانی است که قبل از تعطیلات شرایط بسیار خوبی داشت. تازه از تمرینات فشرده پیش فصل بیرون آمده بودیم و آمادگی خوبی داشتیم. تیم ما زمانی تشکیل شد که لیگ تعطیل شد. این وقفه ها نه تنها ما بلکه همه تیم ها را تحت تاثیر قرار می دهد. اما این یک مسئله ملی است و راه دیگری وجود ندارد.

بدرق در گفت و گو با خبرنگار ما درباره عملکرد پیکان در هفته های ابتدایی لیگ برتر گفت: ترکیب جوان و خوبی داریم که در 6 هفته ابتدایی عملکرد خوبی از خود نشان داد. فکر می کنم با این تیم نتایج قابل قبولی گرفتیم و حتی بازی هایی که باختیم از شانس تیم های مقابل بود. مثلاً مقابل گل گهر یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساندند و کل مسابقه دست ما بود. با این حال، ما جوانان خوبی داریم که در آینده حرف های بیشتری برای گفتن خواهند داشت.