بدشانسی جلوی مجتبی حسینی را نمی گیرد

فلاح در حال حاضر زیر نظر پزشکان پیکان مشغول به کار است و شرایط او برای بازی با نساجی در هفته نوزدهم مشخص نیست. اگر این مدافع کلیدی به بازی بعدی پیکان راه پیدا نکند، بدشانسی مجتبی حسینی جبران می شود و باید دید او برای جایگزینی مصدومان چگونه عمل می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مجتبی حسینی در شرایطی تیمش را راهی لیگ برتر می کند که مدت هاست بازیکنان زیادی را در اختیار ندارد.

بدشانسی جلوی مجتبی حسینی را نمی گیرد


سرویس خبر شماره: 1868486
15 فوریه 1401 در 03:05 ب.ظ
494 امتیاز خبر

0نقطه نظر

زخم های تیر هر روز بیشتر می شود

در آخرین بازی پیکان یکی دیگر از اعضای تاثیرگذار این تیم مصدوم شد. سامان فلاح مدافع جوان و باتجربه پیکانی در اواسط نیمه اول به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد تا مشخص شود او هم شرایط خاصی دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیکان در هفته های اخیر دچار بدشانسی های عجیبی شده که می توان به مصدومیت بازیکنان این تیم اشاره کرد. پیکان که در شروع مجدد لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست در دو بازی متوالی 4 امتیاز مقابل پرسپولیس و سپاهان کسب کند، با مصدومیت های زنجیره ای بازیکنانش مواجه شده و حالا به جایی رسیده که مجتبی حسینی نمی تواند. فهرستش را روی نیمکت پر نگه دارد!

خودروسازان در آخرین بازی خود مقابل ملوان دو دروازه بان روی نیمکت داشتند که نشان از خالی بودن دست مجتبی حسینی برای آرنج تیمش دارد.

جدا از اینکه مجتبی حق دوست ستاره آروس با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و مدت ها از فوتبال دور بود، تعدادی از مهره های کلیدی این تیم نیز در مقاطع مختلف مصدوم شدند. . محمد ناصری دروازه بان خودروسازان، امیر شعبانی، دانیال جهانبخش، محمدحسین فلاح، امیرحسین عزیزی، تیتو اوکلو و ابراهیم صالحی دیگر بازیکنان پیکان بودند که در هفته های گذشته مصدوم شدند و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان را از دست دادند.

1798184
سامان فلاح کاپیتان پیکان در دهه 80 زمین را ترک کرد و نگران او بود. مدافع پیکان در حال حاضر مراحل درمانی خود را سپری می کند اما دیدار وی با نساجی بعید به نظر می رسد.