بدشانسی محض؛ فرصت تاریخی نادال از دست رفت

اما در نهایت این مصدومیت اجازه حضور رافائل نادال در نیمه نهایی را نداد. بدین ترتیب با بازنشستگی این تنیسور سرشناس، نیک کریوس اولین فردی شد که به فینال گرند اسلم راه یافت. نیک کروس، 27 ساله، پیش از این در دوران حرفه ای خود حتی به نیمه نهایی گرند اسلم انفرادی نرسیده بود.

رافائل نادال تنیسور سرشناس و پرافتخار به دلیل پارگی شکم از حضور در دیدار نیمه نهایی مقابل نیک کرئوس انصراف داد.

رافائل نادال گفت: “در نهایت تصمیم به خود بازیکن است، اما در عین حال باید نظرات مختلف را بدانم و همه چیز را به درستی بررسی کنم، حتی مهم تر از قهرمانی در ویمبلدون است و به آن سلامتی می گویند، اگر مسائل را کنار بگذاریم” فقط بگو احساسی که دارم واقعا عالی است و احساس می کنم واقعاً خوب بازی می کنم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رافائل نادال قبل از شروع مسابقات از ناحیه پا دچار مصدومیت مزمن شد و در شرایط سختی قرار گرفت. او در اوایل مسابقات عضلات شکم خود را پاره کرد. این مشکل در پیروزی روز چهارشنبه در پنج ست مقابل تیلور فریتز در مرحله یک چهارم نهایی تشدید شد که در آن نادال در ست دوم تایم اوت پزشکی گرفت.

از روی سکوها، پدر نادال و سایر اعضای خانواده به رافائل پیام دادند که بازی را متوقف کند تا از آسیب بیشتر جلوگیری کند، اما نادال به درخواست های آنها توجهی نکرد و در نهایت با یکی از کمترین بردهای حرفه ای خود دست یافت. اما پس از بازی، نادال اعتراف کرد که نگران است نتواند در نیمه نهایی بازی کند و برای تعیین میزان مصدومیت تحت آزمایشات قرار خواهد گرفت.

رافائل نادال در دو تورنمنت اول گرند اسلم سال یعنی اوپن استرالیا و آزاد فرانسه قهرمان شد. پیروزی بر فریتز تنها 9 پیروزی برای او به ارمغان آورد تا تمام گرند اسلم های سال را به دست آورد، افتخاری که هیچ بازیکنی از زمان راد لیور در سال 1969 به دست نیاورده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1832549
16 جولای 1401 @ 23:40
6.7 هزار |

2نقطه نظر