بدشانس ترین ستاره این روزهای فوتبال/جام جهانی غایب فوق العاده بزرگی خواهد داشت؟

مصدومیت پوگبا همچنین می تواند یوونتوس را مجبور کند که در نقل و انتقالات خود تجدید نظر کند تا خلاء خط هافبک را پر کند. بانوی پیر مشتاق تمیز کردن عرشه ها بود و آرون رمزی، آدرین رابیوت و آرتور ملو قرار بود پس از فسخ قراردادشان راه خود را ادامه دهند. با این حال، اگر نتایج حاکی از غیبت پوگبا برای چندین ماه باشد، باشگاه می تواند یکی از هافبک ها را حفظ کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

پل پوگبا که اوایل این ماه به یوونتوس پیوست، هفته گذشته در زمین تمرین لس آنجلس دچار پارگی مینیسک جانبی زانوی راست خود شد. قرار بود این بازیکن 29 ساله به جای سفر با غول های سری آ و ادامه تور پیش فصل، در آمریکا تحت عمل جراحی قرار گیرد. اما در عوض، او به ایتالیا بازگشت تا به یک متخصص مراجعه کند تا مشخص شود که چه درمانی برای زانوی آسیب دیده او لازم است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، دو رویکرد احتمالی برای مصدومیت او وجود دارد که یکی از آنها می گوید پوگبا ممکن است جام جهانی قطر را از دست بدهد و تا سال 2023 دور باشد.

یک روش برداشتن تکه ای از منیسک است که پوگبا را برای 40 تا 60 روز بیرون نگه می دارد، اما این عمل جراحی برای بازیکنان جوان تر مناسب است و می تواند بر تحرک او تأثیر بگذارد. گزینه دیگر این است که مصدومیت را بخیه بزند، اما بهبودی آن ممکن است 4 تا 5 ماه طول بکشد، و با توجه به اینکه جام جهانی در نوامبر و دسامبر در پیش است، بعید است که او به تیم فرانسه راه پیدا کند. . پوگبا قبل از تصمیم گیری با یک متخصص مشورت خواهد کرد.

یوونتوس در بیانیه ای که پیش از بازگشت پوگبا به ایتالیا منتشر کرد، گفت: پوگبا به دلیل ناراحتی در زانوی راست خود تحت معاینات رادیولوژیکی قرار گرفت که نشان دهنده آسیب دیدگی منیسک جانبی بود. او در ساعات آینده تحت مشاوره ارتوپدی قرار خواهد گرفت. برای ادامه درمان در سفر به دالاس شرکت کنید.”

بدشانس ترین ستاره این روزهای فوتبال/جام جهانی غایب فوق العاده بزرگی خواهد داشت؟