بدون بخشش: رئال بارسا را ​​به ته خط می رساند


سرویس خبر شماره: 1994376
24 ژانویه 1402 در 3:41 ب.ظ.
2.2 هزار |

4نقطه نظر

واقعیت ها باید روشن شود

رئال مادرید در مورد نگیرا تمام راه را پیش خواهد برد و آنها در این مورد کاملاً صریح بوده اند.

بدون بخشش: رئال بارسا را ​​به ته خط می رساند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال سال هاست که نسبت به بارسا محتاط بوده و حالا که شواهد جدیدی از هر سو پیدا می شود، عزم باشگاه مادریدی بیش از پیش مشخص شده است.

شب گذشته دو رئیس باشگاه (پرز و لاپورتا) در ریاض طی مراسمی در سفارت اسپانیا با یکدیگر دیدار کردند. تا آن لحظه و پس از شکایت رئال از بارسا در مورد نگررا، فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا مدت ها بود که حتی از یکدیگر عبور نکرده بودند. همچنین پدرو روشا رئیس فدراسیون نیز حضور داشت که نقش مهمی در دیدار سران رئال و بارسا داشت.

1881115

رئال در ماجرای نگیرا که بارسا متهم به پرداخت 7.3 میلیون یورو رشوه به نایب رئیس سابق کمیته داوران است، به دنبال چیست؟ آیا می خواهید عناوین از دست رفته را بازیابی کنید؟ آیا او سعی دارد بارسلونا را تحریم کند؟ مارکا نوشت که رئال فقط می خواهد هرگونه ارتباط مشکوک بین بارسا و داوران مشخص شود و اگر بارسا در نهایت تبرئه شود مشکلی برای پذیرش این رای نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، رئال هرگز عقب نشینی نمی کند و به عنوان یک شاکی خصوصی، بدون توجه به اینکه تا چه حد رابطه با بارسا تحت تاثیر قرار می گیرد، تا روشن شدن همه حقایق ادامه خواهد داد. در واقع رئال اینجا یک قدم کمتر نخواهد رفت.

مجله اخبار فوتبال خارجی