بدون حسینی رتبه استقلال تک رقمی نمی شد/ قلعه نویی پیگیر کار سید حسین بود.



منصور رشیدی درباره مشکلات حسین حسینی به خبرروزی گفت: روز اول مشکل پیش آمد و روز بعد صحبت کردم. اول از همه سیدحسین را در تیم امیدم انتخاب کردم و او در عین حال مهارت های خود را نشان داد. می دانستم او آینده خوبی دارد، درست مثل رشید مظاهری و علیرضا بیرانوند که دروازه بان های بزرگی هم شدند.

وی ادامه داد: قبلاً هم گفته ام که وقتی رئیس جمهور مادر رئیس جمهور کشور دیگری را می بوسد اشکالی ندارد اما وقتی حسینی دختر 13 ساله ای را که دخترش است می بوسد اینقدر بزرگ می شود؟ البته به نظر من هیچ کدام مشکلی ندارند، نه کار رئیس جمهور وقت ایران و نه سید حسین حسینی.

دروازه بان سابق استقلال همچنین درباره ناامیدی حسینی از حمایت نشدن اظهار کرد: مشکلاتی وجود دارد که شاید نداند اما از روزی که به تیم ملی دعوت نشد امیر قلعه نویی به دنبال کارش است و فکر می کنم مشکلش این بوده است. حل کرد.

رشیدی درباره عدم حمایت مدیران استقلال و سرمربی حسینی نیز بیان کرد: زمانی که این مشکل پیش آمد، باشگاه استقلال باید از او حمایت می کرد. خود نکونام و هیئت باید از حسینی حمایت می کردند تا تشویق شود.

وی درباره جذب دروزاح بان بوسنیایی نیز گفت: قبلا هم انتقاد کرده ام. 2 فصل پیش بدون حسینی رتبه استقلال حتی تک رقمی هم نمی شد. من برای حسینی نقطه نرمی دارم و با آن خط عقبی وحشتناک استقلال، او در هر بازی چهار، پنج تقابل داشت. فصل گذشته عملکرد او عالی بود و در هر بازی دروازه استقلال را نجات داد و این تیم نیازی به جذب دروازه بان جدید ندارد.

رشیدی درباره خریدهای جدید استقلال نیز گفت: اطلاعی از این خریدها ندارم. رامین کیفیت خوبی داره ولی بازکن دیگه ای سراغ ندارم. استقلال 2 بازیکن خارجی جذب کرد که ما نمی دانیم رزومه آنها چیست و من خودم هم نمی دانم از کجا آمده اند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال