بدون فوتبال؛ بیشتر شبیه جنگ خونین بود (عکس)

گزارش های دیگر حاکی از آن است که درگیری ها به حدی افزایش یافت که پلیس ضد شورش آلمان پس از پایان بازی از ماشین های آب پاش برای متفرق کردن هواداران اینتراخت فرانکفورت استفاده کرد. این اتفاق زمانی رخ داد که هواداران فرانکفورت پس از برد بزرگ تیمشان بیکار نبودند و در واکنش به اقدامات پلیس، بطری ها و چیزهای دیگر را به دست آنها انداختند.

“هواداران فرانکفورت به تعداد زیادی به سمت گوشه سمت چپ ورزشگاه که طرفداران وستهم در آن حضور دارند ادامه می دهند. طبق معمول سرگرم کننده است، اما اکثر آنها به فکر مبارزه با پلیس ضد شورش هستند، اکنون هواداران فرانکفورت آنها را مجبور می کنند تا نیمه راه برگردند و اسلحه های خود را حمل می کنند به آنها ضربه بزنید. و نیمه راه برگرد

این شکل از پایان دادن به یک مسابقه خاص در شرایطی که مسابقه باید به عنوان یک جشن به پایان برسد، واقعاً غم انگیز و تلخ است. این هواداران در این 90 دقیقه انرژی زیادی به ما دادند. با این حال وقتی بازیکنان شکست خورده وستهم زمین را ترک کردند، این جشن ادامه یافت و صحنه های شادتری به دنبال داشت. سباستین ریور با هواداران خوشحال جشن گرفت و حالا همه نگاه ها به سویا است.

بیم آن می رفت که آنها به سمت ایستگاه اصلی قطار حرکت کنند، جایی که حدود 2500 هوادار بدون بلیط وستهم در طول مسابقه جمع شده بودند. آنها برای محافظت به شدت توسط پلیس ضد شورش محاصره شدند. بیش از 30 نفر دستگیر و بازداشت شدند. به گفته پلیس آلمانی ها بیشترین تعداد بازداشتی ها را تشکیل می دهند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته ورزشگاه دویچه پارک شب عجیب دیگری را تجربه کرد. جایی که آینتراخت فرانکفورت در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان وستهام بود و در نهایت موفق شد با تک گل رافائل سانتوس بوره حریف انگلیسی خود را شکست دهد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت را با پیروزی 3-1 به پایان برساند. فینال لیگ اروپا.

فوتبال اروپا شب گذشته با یکی از عجیب ترین اتفاقات سال های اخیر روبرو شد.


سرویس خبر شماره: 1822930 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 13:18 |
27,897 |

2نظرات

اتفاقات عجیب در دویچه پارک

جلسه دیشب پر از درگیری و اتفاقات جنجالی بود. دیوید مویس، سرمربی وستهم از بازی اخراج شد. با شروع تقابل دو تیم، بازی در آستانه پایان نیمه دوم قرار داشت. درگیری بین هواداران نیز روی داد و پلیس ضد شورش مجبور شد اوضاع را به طور کامل تحت کنترل درآورد.