برادر مسی: قبل از لئو هیچکس بارسا را ​​نمی شناخت!

لیونل مسی سال های فوتبال خود را با بارسا گذراند و 10 عنوان قهرمانی لالیگا، 4 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و افتخارات فردی متعدد را با این تیم به دست آورد.

1799967

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماتیاس مسی برادر لیونل مسی ستاره آرژانتینی فوتبال در اظهارنظری عجیب در مورد باشگاه سابق برادرش بارسلونا خشم هواداران این باشگاه را برانگیخت. او در مصاحبه ای باشگاه کاتالان را به خاطر دوست نداشتن بزرگترین فوتبالیست تاریخ سرزنش کرد. اما سخنرانی جنجالی او به همین جا ختم نشد. ماتیاس مسی مدعی شد که قبل از پیوستن لئو به بارسا هیچکس از این باشگاه خبر نداشت.


سرویس خبر شماره: 1869387
19 فوریه 1401 در 8:35 ب.ظ
5.2K |

4نقطه نظر

مصاحبه ای برای ایجاد تنش در رابطه مسی و بارسا

برادر لیونل مسی اظهاراتی جنجالی در مورد بارسلونا و تاریخچه آنها داشته که تیتر خبرها شده است.

برادر مسی: قبل از لئو هیچکس بارسا را ​​نمی شناخت!

ماتیاس مسی در مصاحبه جنجالی خود گفت: “بارسلونا به لطف مسی معروف شد. قبل از لئو هیچکس از آنها خبر نداشت. هرکسی که به بارسلونا رفته باشد و موزه باشگاه را دیده باشد می داند که این موزه در واقع موزه مسی است.”

1799968

این سخنان برادر مسی در حالی مطرح شد که باشگاه بارسلونا 26 بار قهرمان لالیگا شد و بیشتر این قهرمانی ها قبل از پیوستن مسی به بلوگرانا بود. قبل از پیوستن مسی به بارسا، این باشگاه شاهد حضور اسطوره های زیادی از جمله یوهان کرایف، پپ گواردیولا، رونالد کومان و پاتریک کلایورت بود.

بنابراین در حالی که هیچ کس نمی تواند بزرگی لیونل مسی را انکار کند و تاثیر عظیم او بر بارسا را ​​نادیده بگیرد، این ادعای ماتیاس مسی مبنی بر اینکه هیچکس بارسا را ​​قبل از برادرش نمی شناخت دور از واقعیت و البته بحث برانگیز است.



مجله اخبار فوتبال خارجی