برانکو: ایران قیام خواهد کرد و شاید غافلگیرکننده باشد

سرمربی سابق تیم ملی گفت: این مشکلی است که ما در آن زمان با آن مواجه بودیم. جام جهانی 2006 آغاز تجربه ملی پوشان ایرانی در جام جهانی بود اما امروز بازیکنان ایرانی در مسابقاتی مانند جام جهانی تجربه زیادی دارند.

او ادامه داد: آمریکا تیم خوبی دارد و عموما خوب بازی می کند، هرچند انگلیس جزو مدعیان است و در جام جهانی گذشته خوب بازی کرد. ایران هم تیم خوبی دارد و قطعا می تواند به دور بعد راه پیدا کند. فقط ولز شانس کمی برای ارتقاء دارد.

در نهایت برانکو برای انتخاب تیم های صعود کننده گفت: به نظر من انگلیس به عنوان تیم اول به دور بعد می رود و ایران مقام دوم را کسب می کند.

مجری برنامه همچنین از سرمربی کروات درباره تجربه حضورش در جام جهانی 2006 آلمان و عوامل ناکامی اش با ایران پرسید که برانکو پاسخ داد: در گروه بسیار سختی قرار داشتیم و چند بازیکن هم مثل علی کریمی مصدوم شدند. وقت ریکاوری نداشتیم و با مشکلاتی مواجه شدیم.
برانکو ادامه داد: علی کریمی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران است که مصدومیتش جدی بود. این دوره اولین حضور او در جام جهانی بود و بعد از مصدومیت امکان آماده سازی کریمی وجود نداشت.

انتظارات” که از شبکه الکاس قطر پخش می شود، ویژه برنامه ای است که در آن شخصیت های خاص و مشهور دنیای فوتبال از کشورهای مختلف، تیم های صعود کننده به مراحل مختلف جام جهانی و قهرمانان این پیکارها را پیش بینی می کنند. و این بار نوبت به سرمربیگری تیم ملی عمان رسیده بود.

به گزارش “ورش سه”، زمان زیادی تا آغاز رقابت های جام جهانی باقی نمانده و در ادامه ویژه برنامه انتظارات، این بار برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرشناس کروات در استودیو این برنامه حاضر شد. و پیش بینی خود را از نتایج احتمالی بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان ارائه می کند.


سرویس خبر شماره: 1852608
18 نوامبر 1401 ساعت 01:33 |
833

0نقطه نظر

پیش بینی سرمربی کروات از نتایج تیم کی روش در قطر

سپس برانکو با پیش بینی درگیری در مرحله یک هشتم نهایی، درباره درگیری ایران و هلند گفت: طبیعتا هلند می تواند به دور بعد برود.

زمانی که برونکو مجبور شد تیم هایی که با حضور ایران از گروه دوم صعود می کنند را حدس بزند، گفت: این گروه واقعاً سخت است و برای شما سخت است که به وضوح و به راحتی بگویید چه اتفاقی قرار است بیفتد.

برانکو در نهایت معتقد بود که تیم کشورش و آرژانتین در فینال به مصاف هم می روند و کرواسی قهرمان می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی کرواسی و تیم ملی سابق ایران و پرسپولیس معتقد است شاگردان کی روش می توانند به دور بعدی جام جهانی صعود کنند.

برانکو: ایران قیام خواهد کرد و شاید غافلگیرکننده باشد

در همین لحظه مجری برنامه با خنده گفت که صحبت شما ایرانی ها را اذیت نمی کند که برانکو در پاسخ گفت: البته دلم با ایران است. اما وقتی از واقعیت صحبت می کنیم، واقعیت است. با این حال ایران می تواند تیم شگفت انگیزی باشد. آنها دو گلزن مهدی طارمی و سردار آزمون دارند و ایران می تواند هر تیمی را شکست دهد.