برایتون در بحبوحه علاقه منچستریونایتد به روبرتو دی زربی – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد به کایران مک کنا توجه کرد

INEOS همچنان به ایجاد تغییرات عمده در پشت صحنه منچستریونایتد ادامه می دهد و مدیر عامل موقت پاتریک استوارت و CFO Cliff Baty به عنوان آخرین چهره های ارشدی که اولدترافورد را ترک می کنند اعلام کردند.

راهی که INEOS در حال حرکت است، زودتر به مهمترین پست در باشگاه می پردازد: سرمربی – یعنی اگر قبلاً این کار را نکرده باشند.

اگر بتوان گزارش ها را باور کرد، سلسله مراتب منچستریونایتد در حال حاضر به دنبال مدیران بالقوه برای جایگزینی اریک ده هاگ است که نتوانسته است کشتی را ثابت نگه دارد.

در ماه مارس، Peoples Person گزارشی را منتشر کرد که مدعی بود، مدیر برایتون اند هاو آلبیون، روبرتو دزربی، مدعی اصلی INEOS برای جانشینی تن هاگ است.

تاکتیکیست ایتالیایی با سبک فوتبال شجاعانه و مبتنی بر مالکیت خود در برایتون توجه زیادی را به خود جلب کرده است که باعث جلب توجه تعدادی از باشگاه ها از جمله بایرن مونیخ و یونایتد شده است.

برایتون به رهبری تونی بلوم یکی از بهترین باشگاه های کشور است که به دلیل تصمیمات هوشمندانه خود در جذب نیرو، گام های بزرگی برداشته است. به نظر می رسد آنها نیز برای این وضعیت آماده هستند.

به گفته گاردین، مرغ‌های دریایی در حالی که خود را برای خروج احتمالی دزربی آماده می‌کنند، «برنامه‌های احتمالی» می‌سازند.

تصور می‌شود برایتون در حال «ارزیابی بازار» است تا مطمئن شود در صورت تصمیم دزربی در تابستان امسال مبهوت نخواهند ماند.

این باعث شده است که آنها کایران مک کنا را زیر نظر بگیرند، کسی که به عنوان مدیر ایپسویچ سیتی کارهای شگفت انگیزی انجام داده است.

پسران تراکتورسازی در آستانه صعودهای متوالی هستند و برای ورود به لیگ برتر در فصل آینده تنها به یک امتیاز از آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی نیاز دارند.

ادعا می‌شود که اگر سرمربی فعلی‌شان به پایان برسد، برایتون به دنبال جذب مک‌کنا خواهد بود.

برایتون قصد دارد دستیار سرمربی سابق یونایتد را که پس از اخراج اوله گونار سولسشر در سال 2021 از منچستر جدا شد، صرف نظر از اینکه ایپسویچ در اینجا به ترفیع دست یابد یا خیر، به خدمت بگیرد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/02/brighton-set-their-sights-on-kieran-mckenna-amid-man-uniteds-interest-in-roberto-de-zerbi-279655/ منبع: