برایتون 2-4 آرسنال: برایتون تکان خورد

با توجه به روشی که ما بازی‌های این فصل را کنترل کرده‌ایم، باید اینطور می‌شد، اما برایتون تیم خوبی است و آنها به راه خود ادامه دادند. برخی از علائم هشداردهنده قبل از گل آنها وجود داشت – و پس از حذف بن وایت، یک آسیب پذیری وجود داشت که آنها از آن استفاده کردند. ناگهان توپی که بالای سرشان بود به سمت کانال سمت چپشان رفت و کائورو میتوما – که در تمام شب کاملاً ساکت بود – جان گرفت تا یکی را پس بگیرد.

واضح است که عملکرد بی‌نقصی نبود، و قابل توجه بود که سرمربی بعد از آن صحبت کرد که چگونه بازیکنانش پس از آن در رختکن این موضوع را تصدیق کردند:

آرسنال پس از پیروزی 4-2 شب گذشته مقابل برایتون، با هفت امتیاز اختلاف در صدر جدول به سال 2023 صعود کرد.

میکل آرتتا طرح راب هولدینگ را فعال کرد، که به نظر می رسید وقتی یک انگشت پا را بیرون آورد تا ضربه میتوما را به سمت دروازه بان خودش منحرف کند، نتیجه معکوس خواهد داشت. در چند دقیقه مانده به پایان بازی 3-4 می شد، اما VAR مداخله کرد. مرد برایتون از موقعیت آفساید برگشته بود، اما بسیار فشرده بود. فکر نمی‌کنم اگر آن گل به پایان می‌رسید، از آن چند دقیقه پایانی لذت نمی‌بردم. اما نشد و بازی با نتیجه 4-2 به سود آرسنال تمام شد.

این واقعاً باید بازی را تمام می کرد، اما برایتون دوباره گل زد. شکی نیست که ویلیام سالیبا کمی زنگ زده از جام جهانی بازگشته است. این همان موقعیتی بود که او معمولاً آرام و معمولی با آن برخورد می کرد (به بهترین معنای کلمه)، اما او در مورد آن اشتباه قضاوت کرد و به مهاجم جوان اوان فرگوسن اجازه داد تا لمس خوبی داشته باشد و سپس آن را بین پاهای رمزدیل بچرخاند.

نیمه دوم با قدرت آغاز شد. گابریل مارتینلی در برابر طارق لمپتی که در نیمه اول به خوبی دفاع می کرد، کار را به اندازه کافی دشوار یافت. وقتی توپ این بار به سمت او رسید، او مانند گذشته تلاش نکرد تا روی پای راستش برگردد، بلکه با پای چپش شوت زد که برای نگه داشتن دروازه بان خیلی داغ بود. و وقتی به شکارچی متخلف مانند ادی نکتیا بو می دهید، او معمولاً در اطراف است تا شما را وادار به پرداخت کند. او همین کار را کرد و توپ را برای گل دوم خود در دو بازی به خانه برد. به هر حال فکر نمی کنم در مورد پای چپ مارتینلی زیاد صحبت کنیم. سه گل از هفت گل او در این فصل با سمت چپ او به ثمر رسیده است و حالا این “پست” نیز. تهدید اضافی که او می تواند با رفتن به سمت دیگر ایجاد کند، جنبه مهمی برای کارایی او به عنوان یک مهاجم است.

سال نو مبارک مردم!

https://arseblog.com/2023/01/brighton-2-4-arsenal-brighton-rocked/ منبع:

شاپو، شاید بگویید.

واضح است که جدول لیگ برتر نیز چیزهای زیادی را به شما می گوید. ما اینجا در قطب هستیم. راه طولانی در پیش است، اما در روز سال نو با 43 امتیاز از 16 بازی و با 7 امتیاز فاصله نسبت به تیمی به خوبی من سیتی، جایگاهی باورنکردنی برای حضور در این مقطع از فصل است. همیشه در طول بازی ها تلو تلو خوردن وجود دارد، ما آن را دیشب داشتیم، اما هنوز برای بردن بازی بیش از حد کافی انجام دادیم. ما می‌توانیم روی چیزهایی کار کنیم که کاملاً درست نبودند، اما باید کیفیت و تلاشی که ما را در حال حاضر در جدول قرار داده است را تصدیق کنیم.

با پایان دادن به سال قدیم به سبک، شروعی سریع داشتیم زیرا بوکایو ساکا ما را با کمی بیش از یک دقیقه پیش انداخت. لمس و پایان هر چقدر که دوست داشتید آرام بود، اما از دست دادن در آنالیز خود گل این بود که اگر توپ به دست او نمی افتاد، مطمئناً به خاطر توپ آشکار مدافع برایتون، یک پنالتی بود. به هر حال من یک گل را به یک ضربه نقطه ای ترجیح می دهم، اما می توانستیم یک گاز دیگر به گیلاس بخوریم.

با این حال، او آن را یک “برد بزرگ” نامید، و به نظر من این درست است. ما به تیمی رفتیم که در فصول اخیر مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرده و 4 گل خارج از خانه به ثمر رسانده است. این واقعیت که من سیتی از قبل امتیازات را کم کرده بود نیز یک عامل بود. ساکا و اودگارد پس از آن با شعار “ما به تیم‌های دیگر اهمیت نمی‌دهیم، روی خودمان تمرکز می‌کنیم” در اسکای استفاده کردند، اما این چیزی است که شما علناً می‌گویید. آرتتا کمی بازتر بود و گفت که مطمئناً آنها نتیجه را می‌دانستند و این که چگونه فرصت/فشار بیشتری را فراهم می‌کند، اما این اولین باری نیست که در این فصل با آن برخورد می‌کنیم. سیتی امتیازات را از دست داده است و ما از آن استفاده کرده ایم. سیتی قبل از ما بازی کرده و فاصله را کم کرده است و ما پاسخ داده ایم. این به شما چیزی در مورد این تیم می گوید.

گزارش مسابقهرتبه بندی بازیکنانویدیو

پاسخ ما بی نظیر بود. ما از ترس دیگری برایتون جان سالم به در بردیم، قبل از اینکه مارتین اودگارد یکی از بهترین پاس‌هایی را که در تمام فصل خواهید دید، تولید کند. نحوه حرکت او برای گرفتن توپ از گرانیت ژاکا، در حالی که چند بار به بالا نگاه می کرد تا فضا و مارتینلی را ببیند، عالی بود، اما اجرای خود پاس در کلاس جهانی بود. زاویه عالی، وزن عالی، و مارتینلی فراتر از Lamptey شعله ور شد و آن را با انگشت پا به خانه رساند. من افرادی را دیده ام که در مورد اینکه او چگونه باید برای ساکا حرف می زدند، صحبت می کردند، اما این بیهوده ترین بحث تمام دوران به نظر می رسد. او گل زد. مردم بیشتر از این چه می خواهند؟ از هدفی با کیفیت عالی در ایجاد آن لذت ببرید. “اگر او از دست رفته چه؟!” بی ربط است پایان کار را دوست داشتم.

در آن دقایق ابتدایی، ما به خوبی در اوج بودیم، الکساندر زینچنکو تقریباً نتیجه را 2-0 کرد و طعم چیزهایی بود که مارتین اودگارد با پاس جوز هندی در محوطه جریمه با پاس جوز هندی به مارتینلی در فضایی به اندازه یک لحظه جادویی ایجاد کرد. یک جعبه تلفن، اما کات بک برزیلی به مرکز پاک شد.

هیجان من زمانی به وجود می آید که به رختکن می روم و بازیکنان در مورد آنچه که امروز باید بهتر انجام می دادند صحبت می کنند. این بدان معناست که آنها می دانند که ما هنوز هم می توانیم بهتر بازی کنیم، بهتر باشیم و مقابل نیوکاسل باید بهتر باشیم.

بازی آرام شد و ما به برایتون اجازه دادیم حداقل از نظر مالکیت توپ به بازی بازگردد. فکر می‌کردم در برخی مواقع کمی منفعل بودیم، اما تیم میزبان به‌خصوص ما را تهدید نکرد. حدود 5 دقیقه قبل از استراحت، اودگارد با یک ضربه از کرنر که خیلی خوب دفع نشد، برتری را دو برابر کرد. به نظر می‌رسید که این تمیزترین ضربه او نبود، پرش به پایین و سپس بالا و بر روی جهش ناامیدانه مدافع، اما چنین کیفیتی وجود داشت که نمی‌توانید عمدی بودن آن را هم رد کنید. فکر کنم منظورش این بوده

درست است، برای امروز صبح است. ما فردا طبق معمول یک Arsecast Extra برای شما خواهیم داشت و تمرکز روی نیوکاسل است که روز سه شنبه به شهر می آید.