برای بازگشت به دنیای مربیگری به کین امیدوار باشید

به گزارش “ورش سه”، روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، این روزها کارشناس تلویزیونی ثابت انگلیس است و به یکی از محبوب ترین کارشناسان این کشور تبدیل شده است.

آخرین باری که روی کین کاپیتان یک تیم شد 12 سال پیش بود که مدیریت ایپسویچ تاون را برعهده داشت. اما این تیم که در آن زمان در لیگ حضور داشت، پس از حضور در منطقه سقوط، از کین عذرخواهی کرد و او را اخراج کرد.

روی کین ستاره سابق منچستریونایتد پس از سال ها دوری از مربیگری قصد دارد به این دنیا بازگردد و شانس خود را روی نیمکت تیم های فوتبال امتحان کند.

برای بازگشت به دنیای مربیگری به کین امیدوار باشید

در ماه آگوست، پس از جدایی الکس نیل از ساندرلند، شایعاتی مبنی بر بازگشت روی کین به تیم مطرح شد، اما ساندرلند در نهایت تصمیم گرفت هدایت تیم را به تونی موبری واگذار کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1867058
07 فوریه 1401 ساعت 18:30
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اولین تجربه ستاره سابق یونایتد پس از خداحافظی از فوتبال نیمکت نشینی در ساندرلند در سال 2006 بود. این تیم با سرمربیگری روی کین از چمپیونشیپ به لیگ برتر صعود کرد.

اما گزارش ها حاکی از آن است که کین تصمیم گرفته به دنیای مربیگری بازگردد. این در حالی است که ستاره سابق یونایتد در چهار سال گذشته در هیچ کادر مربیگری حضور نداشته و آخرین تجربه مربیگری او در سال 2011 بوده است.

آخرین باری که روی کین روی نیمکت یک تیم فوتبال دیده شد در فصل 19-2018 بود که در ناتینگهام فارست دستیار سرمربی بود. ستاره سابق یونایتد از سال 2013 تا 2018 به مدت 5 سال به عنوان کمک مربی برای تیم ملی کشورش، ایرلند جنوبی کار کرد. در سال 2014، روی کین به مدت نیم فصل مرد شماره 2 کادر فنی استون ویلا بود.