برای تغییر موقعیت در رئال مادرید آماده شوید!

کیلیان امباپه او سرانجام با انتقال رایگان به لوس بلانکوس پیش از یورو 2024 به حماسه طولانی خود پایان داد و ماه آینده برای یک تور پیش فصل در ایالات متحده به هم تیمی های جدید خود خواهد پیوست. کاپیتان خروس ها به عنوان بازیکنی در نظر گرفته می شود که رئال مادرید را در سال های آینده به سطح بعدی سلطه داخلی و اروپایی خواهد رساند. آخرین فصل حضور او در پاریس شامل 44 گل در تمامی رقابت ها بود و او می خواهد به درخشش خود در مادرید ادامه دهد.

با این حال، یکی از مهم ترین سوالات کارلو آنچلوتی این است که او را در کجای تیم قرار دهیم. کارلوتو تقریباً 2-1-3-4 بازی کرد تا رئال مادرید را به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در سال 2024 برساند. پاری سن ژرمن اغلب با سیستم 3-3-4 بازی می کرد و امباپه در سمت چپ بازی قرار می گرفت. سه بازیکن اول؛ فضایی که عمدتاً توسط وینیسیوس جونیور در مادرید اشغال شده است. امباپه نقش های محوری را نیز بازی کرده است، اما نقش طبیعی او نقش وینیسیوس است و این برای آنچلوتی به یک معما تبدیل شده است.

امانوئل پتی، ستاره سابق تیم فرانسوی نظر خود را درباره این شرایط بیان کرد و معتقد است امباپه باید شرایط خود را تغییر دهد و خود را با محیط جدید وفق دهد. پتی در مصاحبه ای با روزنامه “AS” اذعان کرد: “مباپه باهوش است و سعی می کند به سرعت با هم تیمی هایش سازگار شود.” او می داند که مطبوعات منتظر او هستند و هیچ بهانه ای پذیرفته نخواهد شد. وینی مانند رودریگو و بلینگهام بسیار خوب عمل کرد. تنها پستی که در مادرید باز است، مهاجم مرکزی است و فکر می کنم امباپه در آنجا بازی خواهد کرد. این بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات است، به خصوص با یک بازیکن جدید. فکر نمی کنم آنچلوتی امباپه را با وینی عوض کند و او این را به خوبی می داند. این یک چالش بزرگ برای رئال مادرید است.

بیشتر بخوانید: چرا امباپه در یورو 2024 با ماسک صورتش مشکل دارد؟

سرویس اخبار فوتبال خارجی