برای تهران زشت است که تیم هایش جای دیگر بازی کنند!


دانیال اسماعیلی فر، مدافع راست فیکس پرسپولیس معتقد است برای فوتبال تهران و حتی ایران بد است که دو تیم از این شهر بخواهند بازی های خود را در استان دیگری برگزار کنند. پس از پیروزی مقابل پیکان با دانیال که یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس در این فصل بوده و در تمامی دیدارها به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

بازی با پیکان چطور پیش رفت؟
ما بازی های آسانی در لیگ نداریم و فکر می کنم همه مسابقات سخت است. پیکان هم تیم خوبی است و در این دیدار عملکرد خوبی داشتند. فکر می کنم آنها عملکرد خوبی مقابل ما داشتند و ما برای پیروزی در این بازی سخت تلاش کردیم. با این حال خداوند به ما کمک کرد با تلاش بچه ها و کارکنان به یک پیروزی قابل توجه و ارزشمند برسیم. پیروزی که می تواند در آینده به تیم ما کمک زیادی کند.

نظرت در مورد مسابقه ای که در قزوین برگزار می شود چه بود؟
به نظر من اصلا خوب نیست و زشت است که دو تیم از تهران در استان دیگری بازی کنند. یعنی تو تهران یه چمن به این بزرگی پیدا نمیکنی؟ به هر حال باید تابع سازمان فدراسیون و لیگ باشیم و قرار شد در قزوین به میدان برویم. زمین زیبا و ورزشگاه در شرایط خوبی بود، اما کیفیت چمن اصلا خوب نبود و بازی برای ما بسیار سخت بود. به نظر من چمن بلند و خیلی نرم بود. چمن نرم برای بازیکنان خطرناک است و خطر آسیب دیدگی را افزایش می دهد.

با اینکه مصدومیت زیادی داشتی اما مقابل پیکان نتیجه خوبی گرفتی. در مورد آن صحبت کنید.
واقعا مصدومیت ها در این فصل به تیم ما ضربه زده است و بازیکن مهم و تاثیرگذاری نداریم. برای همرزمان مجروح عزیزم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم. می خواهم به آنها بگویم منتظر آنها هستیم و امیدوارم با قدرت به میادین بازگردند.

دانیال اسماعیلی فر مقابل پیکان

شهاب زاهدی هم عالی ظاهر شد و انگار اتفاقات فصل اول را فراموش کرده است.
شهاب بازیکن بزرگی است و کیفیت بالایی دارد. بازی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس آسان نیست و شهاب هم تحت فشار بود. برای او خیلی خوشحالم که توانست گلزنی کند و شک ندارم در آینده گل های بیشتری از شهاب خواهید دید. موتور شهاب تازه روشن شده و قطعا دوباره برای پرسپولیس گل می زند.

چقدر امیدوار هستید که بتوانید قهرمانی های فصل قبل را تکرار کنید؟
خب تکرار قهرمانی ها کار سختی است و اصلا آسان نخواهد بود. هنوز خیلی زود است که درباره قهرمانی صحبت کنیم و بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. تمام تلاش خود را می کنیم تا موفقیت سال گذشته را تکرار کنیم تا هواداران خود را خوشحال کنیم. در پرسپولیس به قهرمانی فکر نمی کنیم، اما برای رسیدن به آن باید تلاش کنیم و بازی به بازی پیش برویم.

سه شنبه باید در لیگ قهرمانان بازی کنیم. بازی مقابل استقلال تاجیکستان را چطور می بینید؟
خدا را شکر بعد از پیروزی مقابل الدحیل شرایط خوبی در آسیا پیدا کردیم و امیدواریم از مرحله گروهی صعود کنیم. دیدار با استقلال از تاجیکستان قطعا سختی های خاص خود را دارد اما با توجه به شرایط میزبانی محکوم به برد هستیم. امیدوارم هواداران ورزشگاه را پر کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال