برای جذب ستاره استقلال دست به هر کاری زدیم/ نمی توانیم بازیکن را به تمرینات قدرتی بیاوریم/ نکونام از باشگاه انتقاد نکرد اما…

وی در مورد اینکه سرمربی فولاد اعلام کرد این باشگاه نتوانسته آیاندا پاتوسی و موسی کولیبالی را در تمرینات حضور داشته باشد، گفت: نقل و انتقالات بحث و لابی خاص خود را دارد. این بازیکنان قراردادی نداشتند که به موقع در تمرین حاضر شوند، زمانی که قرارداد بسته شد در تمرین حاضر شدند. شما نمی توانید یک بازیکن را بدون قرارداد مجبور به پیگیری تمرین کنید.

حمیدرضا گرشاسبی درباره صحبت های نکونام در نشست خبری بعد از بازی فولاد و صنعت نفت آبادان گفت: آقای نکونام از باشگاه انتقاد نکردند، گفتند اسماعیلی مصدوم است و نتوانستیم رضاوند را نگه داریم. برخی از بازیکنان از عدم آمادگی خود شکایت کرده اند. اما در کنفرانس‌های مطبوعاتی و مصاحبه‌های قبلی‌شان گفتند هر آنچه از باشگاه می‌خواستم در اختیارم گذاشتند. در مورد آقای رضاوند هم او با استقلال قرارداد داشت و تلاش کردیم اما این انتقال امکان پذیر نشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره انتظار نکونام برای جذب 2 بازیکن جدید و آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: این بازیکنان باید معرفی شوند و شرایط آنها بررسی شود تا ببینیم وضعیت آنها برای جذب چگونه است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال