برای حذف پرسپولیس پنالتی بگیر!


سرویس خبر شماره: 2017426
9 اردیبهشت 1403 ساعت 02:33 |
77 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ششمین شکست در ده سال گذشته

پرسپولیس پس از سه سال بار دیگر در ضربات پنالتی با جام حذفی خداحافظی کرد.

برای حذف پرسپولیس پنالتی بگیر!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هشتمین حذف پرسپولیس از جام حذفی در یک دهه اخیر با شکست مقابل آلومینیوم در ضربات پنالتی رخ داد تا در مرحله یک چهارم نهایی خبری از سرخابی های پایتخت نباشد. این اتفاق بعد از سال ها افتاد.

جالب اینجاست که از هشت شکست پرسپولیس در جام حذفی در یک دهه اخیر، شش شکست در ضربات پنالتی به دست آمده است که به خودی خود آمار جالبی است.

این تیم در جام حذفی 93-2012 با شکست در ضربات پنالتی مقابل فولاد خوزستان در اهواز از جام حذفی خم شد. تنها سه فصل بعد بود که شاگردان برونکو باز هم در ضربات پنالتی در شیراز مغلوب تیم لیگ دومی قشقایی شدند و در مرحله اول از جام حذفی حذف شدند. یک فصل بعد بار دیگر پرسپولیس در ضربات پنالتی این بار مغلوب صنعت نفت آبادان شد و با جام حذفی خداحافظی کرد.

2015387

سه سال گذشت تا اینکه بعد از 9 سال شاهد دربی جام حذفی بودیم. ما در نیمه نهایی بودیم. دربی که با تساوی 2 بر 2 به ضربات پنالتی ختم شد و شاگردان مجیدی به ضربات پنالتی صعود کردند.

این اتفاق یک سال بعد رخ داد و آبی ها موفق شدند بار دیگر پرسپولیس را این بار با عجله حذف کنند. در نهایت در دیدار با آلومینیوم و پس از سه سال، پرسپولیس با شکست در ضربات پنالتی دوباره از جام حذفی کنار رفت تا سرنوشت پنالتی ها همچنان قرمزها را عذاب دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی