برای قهرمانی در جام جهانی باید مثل تیم مورینیو باشید



سرویس خبر شماره: 1822990 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 21:07 |
1,526 |

1نظرات

ساموئل اتوئو:

ساموئل اتوئو ستاره سابق اینتر مدعی شده کامرون باید تحت هدایت ژوزه مورینیو به تیمی مانند اینتر تبدیل شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیداری دوستانه و نمادین بین ستارگان بزرگ فوتبال روز 23 اردیبهشت در ورزشگاه سن سیرو برگزار می شود که در آن بسیاری از اسطوره های فوتبال جهان از جمله لئو مسی، فرانچسکو توتی و آندره آ پیرلو حضور خواهند داشت. ساموئل اتوئو مهاجم سابق اینتر نیز حضور خواهد داشت. حالا ساموئل اتوئو در مورد آن و البته احتمال قهرمانی کامرون در جام جهانی صحبت کرده است.

ساموئل اتومی گفت: “فکر نمی کردم این شانس را داشته باشم که دوباره اینجا بازی کنم، اما فوتبال شگفت انگیز است. من با بسیاری از هم تیمی های قدیمی ام به ورزشگاه سن سیرو بازخواهم گشت. ما معمولا در جای دیگری همدیگر را ملاقات می کنیم.” ‘o . زمین فوتبال، اما این مسابقه فرصتی خواهد بود تا همه به یک زبان صحبت کنند.

شرایط تیم ملی کامرون؟ برای قهرمانی در جام جهانی به خارجی ها در تیم خود نیاز ندارید، اما به آمادگی خوب، ذهنیت قوی و روحیه دیوانه نیاز دارید. من در دوران حرفه ای خود چند جام کسب کردم و همیشه از اینتر به عنوان مثال استفاده می کنم. در سال 2009، هیچ کس فکر نمی کرد ما بتوانیم قهرمان لیگ قهرمانان شویم و ژوزه مورینیو با گروهی از مردان و جنگجویان کار باورنکردنی انجام داد. من دوست دارم چیزی مشابه در تیم ملی کامرون ببینم.

قهرمان لیگ ایتالیا در این فصل؟ اینتر یکی از مهم ترین مدعیان است و نمی دانم چرا آنها نباید قهرمان لیگ شوند. نراتزوری ذهنیت برنده ای دارد و هر چیزی تا آخرین لحظه ممکن است. امیدوارم در نهایت قهرمان شوند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی