برای قهرمانی: قوانین سخت ژاوی در بارسا

بارسا با پیروزی شب گذشته مقابل اسپانیول برای بیست و هفتمین بار قهرمان لالیگا شد، اما زمانی که بازیکنان این تیم در میانه میدان جشن می گرفتند، هواداران خشمگین اسپانیول به داخل زمین ریختند و حتی چند تیفوسی وارد تونل رختکن شدند و با بازیکنان بارسا درگیر شدند. در حالی که بوسکتس و مارکوس آلونسو در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. گروه دیگری از هواداران خانگی به دلیل اینکه اسپانیول در آستانه سقوط است، علیه سران باشگاه خود شعار داده اند.

ژاوی پس از بازگشت به بارسلونا از نبود قوانین در رختکن شوکه شد. او قوانین سختگیرانه ای برای تیم وضع کرد تا نظم را در رختکن بازگرداند.

برای قهرمانی: قوانین سخت ژاوی در بارسا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هافبک سابق بارسا تجربه موفقی به عنوان مربی در نیوکمپ داشت و پس از پیروزی 4 بر 2 دیشب مقابل اسپانیول توانست بار دیگر بارسلونا را به بهترین شکل تبدیل کند.قهرمان لالیگا.
هنگامی که ژاوی 43 ساله در پاییز 2021 به عنوان مربی بارسا منصوب شد، از هم تیمی سابق خود، سرخیو بوسکتس خواست تا قوانین رختکن و افکار خود را در مورد آنها به او بگوید.

هیچ یک از بازیکنان بارسا در حمله هواداران اسپانیول آسیب ندیدند، اما خروج عجولانه از زمین اتفاقی تکان دهنده بود و جشن قهرمانی را تحت الشعاع قرار داد و تلخ کرد.
ژاوی پس از بازی گفت: “اشکال ندارد جشن بگیریم، اما می دانم که ما در خانه نیستیم و نمی توانیم به میزبان بی احترامی کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1937668
25 مه 1402 در 06:03 ب.ظ
2.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اما بوسکتس به ژاوی گفت هیچ قانونی وجود ندارد و در شش سالی که او از نیوکمپ دور بود قوانین حاکم بر رختکن تیم به تدریج فراموش شد. ژاوی که از این بی نظمی شگفت زده شده بود، قوانین جدیدی وضع کرد. به عنوان مثال کسانی که دیر در تمرین حاضر شوند جریمه می شوند و تکرار آن باعث افزایش جریمه می شود.

نظم و انضباط این تیم در نهایت نتیجه داد و بارسا نبرد با رئال را در لالیگا برد و حالا در حالی که چهار بازی مانده به پایان فصل، چهارده امتیاز بیشتر از رئال، قهرمانی خود را قطعی کرده است.

مربی همچنین به همه دستور داد یک ساعت و نیم قبل از شروع تمرین در محل تمرین حاضر شوند تا همه با هم غذا بخورند. او معتقد است اگر بازیکنان صبحانه و ناهار را با هم بخورند، کارشناسان تغذیه باشگاه بهتر می توانند بر کیفیت رژیم غذایی آنها نظارت کنند.

1875714