برای مدافع رم، تخصص سویا در لیگ اروپا مهم نیست

جانلوکا مانچینی، مدافع رم به همراه ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از فینال لیگ اروپا شرکت کرد و گفت که با وجود سابقه درخشان سویا در این تورنمنت جالوروسی، امید زیادی به قهرمانی در لیگ دارد.

برای مدافع رم، تخصص سویا در لیگ اروپا مهم نیست

جانلوکا مانچینی، مدافع رم که با مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از فینال شرکت کرد، از آقای خاص تمجید کرد و گفت که او جالوروسی را به بهترین شکل ممکن برای این فینال بزرگ آماده کرده است.

1881563


سرویس خبر شماره: 1940994
Jun 9, 1402 @ 9:05 ب.ظ
427

0نقطه نظر

دیبالا فردا مقابل سویا بازی می کند؟
دیبالا مثل همه بازیکنان تیم مهم است. نظر نهایی را باید کادر پزشکی، مربی و سایر مسئولان اعلام کنند. فقط می توانم بگویم که دیبالا با تیم تمرین کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

همانطور که مورینیو گفت، تاریخ برای پیروزی در فینال ها کافی نیست
فینال ها همه تاریخی هستند. ما یک تیم بزرگ با سابقه قهرمانی در تورنمنت های مختلف هستیم. همانطور که سرمربی ما گفت، تاریخ برای بردن فینال کافی نیست.

سویا تیم بزرگی است، اما ما نقاط قوت و ضعف آنها را می دانیم
سویا تیم بزرگی با بازیکنان بزرگ است. ما نقاط قوت و ضعف آنها را می دانیم. شک ندارم که آنها ما را مطالعه کرده اند و از نقاط قوت و ضعف ما آگاه هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فینال این فصل لیگ اروپا فردا در شهر بوداپست پایتخت مجارستان بین رم و سویا برگزار می شود.

سویا به عنوان کارشناسان لیگ قهرمانان اروپا شش قهرمانی در این رقابت ها کسب کرده است و امیدوار است فردا این رکورد را به هفت قهرمانی برساند. در مقابل، رم امیدوار است با روی نیمکت مورینیو قهرمان لیگ شود و قصد دارد برای دومین فصل متوالی با آقای خاص قهرمانی در رقابت های اروپایی را تجربه کند.

نقش مورینیو در موفقیت رم
حضور مورینیو روی نیمکت تجربه فوق العاده و تاکتیک های منحصر به فردی را به تیم تزریق کرد. او ما را به خوبی برای این دیدار آماده کرد و حضور او در کنار ما واقعا برای ما ارزشمند است.