برتری هواداران مقابل السیمر قطر در دیداری تدارکاتی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این دیدار که از ساعت 17 روز دوشنبه با قضاوت گروه داوران ترک الاصل در یکی از زمین های پنج گانه مجموعه ورزشی پارک سبز برگزار شد، هواداران با نتیجه برنده شدند. 3 – 1 مقابل السیمیر قطر.

در دقیقه 40 بازی اما داور ترکیه ای درگیری معمول دو بازیکن در محوطه جریمه را که با فشار کادر فنی قطر همراه بود به سود حریف تشخیص داد تا شمارش 1-1 به پایان برسد. در نیمه اول

در دقیقه 60 بازی دو تغییر همزمان دیگر در ترکیب هواداران رخ داد و ایمان غلامی و رضا مغانلو به ترتیب جای خود را به محمدجواد محمدی و سیدمحمد میری دادند. در دقیقه 70 بازی محمد چهارمحالی به عنوان ششمین تعویض فهرست هواداران جای خود را به محمد عباسی داد.

شاگردان ساکت الهامی در دیداری دوستانه مقابل حریف قطری خود پیروز شدند.

نتیجه دیدار هوادار و السیممیر قطر در حالی با برتری 3 بر یک آبی-بنفش ها به پایان رسید که حریف قطری در دیدار قبلی خود با یک گل مغلوب تراکتور شده بود.

سرمربی هوادر در بین دو نیمه و به سبک و سیاق سه تغییر هم زمان در مقابل تیم ملی امید عمان انجام داد و به جای مهدی عبدی، سپهر روزی طلب و محسن سفید چقایی به ترتیب عزت الله پورقاز، داریوش شجاعیان و صائب محبی را جایگزین کرد. .

در دقیقه 50 ساکت الهامی تعویضی برای دومین بار هواداران را مقابل السیمر پیش انداخت. عزت الله پورقاز با یک ضربه استثنایی و یک سوپرگل دروازه حریف قطری را باز کرد.

از نکات جالب این دیدار می توان به قدردانی مدیر باشگاه قطری از ساکت الهامی مربی هواداران پس از پایان نیمه اول این دیدار بود که رسما با اهدای لوح یادبود از وی تجلیل شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در دقیقه 80 حسین صادقی به عنوان هفتمین تغییر فهرست هواداران جای خود را به علیرضا خدابخشی داد. در دقیقه 85 بازی، تمامی بازیکنان و کادر فنی السیمیر قطر که از ابتدای بازی سعی در ایجاد تنش داشتند، پس از یک درگیری عادی در میانه میدان وارد زمین شدند و منجر به یک ضربه شد. توقف 10 دقیقه ای

میلاد فراهانی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، امیرحسین پورمحمد، محسن سفید چقایی، نیما عذیری، محمد چهارمحالی، سپهر روزی طلب، سیدمحمد میری، محمدجواد محمدی و حسین صادقی یازده مرد منتخب ساکت الهامی در یک مسابقه دوستانه سنگین وزن یازده مرد منتخب ساکت الهامی بودند. به میدان رفتند.

در دقیقه 75 بازی گل سوم این هوادار به السیمر قطر و روی الهامی با ارسال یک تعویض بی صدا دیگر به ثمر رسید و فریبرز گرامی روی ارسال زیبای داریوش شجاعیان و با ضربه سر تماشایی دروازه حریف قطری را باز کرد.

در دقیقه 30 بازی سیدمحمد میری محسن سفید چقایی پس از ورود به محوطه جریمه توپ را جمع کرد و مدافع حریف مدافع جلو راست هوادر را سرنگون کرد و بدین ترتیب گل اول هوادر از روی نقطه پنالتی توسط محمد جواد به ثمر رسید. محمدی.


سرویس خبر شماره: 1835310
مرداد 03, 1401 در 22:01 |
1.9 هزار |

0نقطه نظر

در یک مناظره جنجالی و رنگارنگ