برخورد خونین سردار آزمون با بازیکن برمن (عکس)

لحظه آخرین ضربه سردار با پرش نیکلاس ولکروگ، هافبک راست وردربرمن مواجه شد تا از ضربه نهایی جلوگیری کند و بازیکن برمن به جای توپ با سر آزمون برخورد کرد و همه آنها را هم روی زمین انداخت و هم تیمی ها و تماشاگران را به هم ریخت.

سرمربی وردربرمن در پایان بازی گفت که تصمیم برای تعویض بازیکنش ربطی به او ندارد و موضوع را به کادر پزشکی سپرد و آنها گفتند که این بازیکن با او ارتباطی ندارد مشکلی نیست. ادامه بازی

البته داور به لورکوزن اجازه داد تا از موقعیت خود استفاده کند و در همان زمان سردار با اشاره سر خود را نشان داد که در منطقه خطرناکی مصدوم شده است و ولکروگ با ضربه سر خونین مقابل دروازه خودی دراز کشیده است.

با توجه به اینکه این برخورد با نیروی شدید از هر طرف همراه بود، مدافع وردربرمن دچار خونریزی و مصدومیت شدید شد و کادر پزشکی برای جلوگیری از خونریزی بیشتر، سر او را بستند.

جالب اینجاست که روند برخورد با این دو بازیکن حدود 5 دقیقه طول کشید، اما آنها تا پایان در زمین ماندند و به قول وب سایت آلمانی butenunbinnen “به نظر شگفت انگیز به نظر می رسیدند”.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دقیقه 87 دیدار بایرلورکوزن و وردربرمن، سردار آزمون این فرصت را داشت که با ضربه سر سه امتیاز را برای تیمش به ثمر برساند اما بدشانس بود زیرا توپش به تیرک دروازه برخورد کرد و … البته در برخورد شدید با بازیکن برمن مصدوم شد.

سردار آزمون برای بازی بعدی لورکوزن مقابل بایرن مونیخ مشکلی نخواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سردار آزمون و نیکلاس ولکروگ در یک برخورد شدید مصدوم شدند و بازیکن وردربرمن دچار شکستگی سر شد.

برخورد خونین سردار آزمون با بازیکن برمن (عکس)


سرویس خبر شماره: 1844224
27 سپتامبر 1401 ساعت 12:15 ب.ظ |
3.1 هزار |

0نقطه نظر