برخورد شدید و خطرناک سردار آزمون در بوندسلیگا / مصدومیت خونین و شکستگی سر

برخورد شدید و خطرناک سردار آزمون در بوندسلیگا / مصدومیت خونین و شکستگی سر

با توجه به اینکه این برخورد با نیروی شدید از هر طرف همراه بود، مدافع وردربرمن دچار خونریزی و مصدومیت شدید شد و کادر پزشکی برای جلوگیری از خونریزی بیشتر، سر او را بستند.

در دقیقه 87 دیدار بایرلورکوزن و وردربرمن، سردار آزمون این شانس را داشت که با ضربه سر سه امتیاز را برای تیمش به ثمر برساند اما بدشانس بود که توپش به تیرک دروازه برخورد کرد و البته مصدوم شد. برخورد شدید با بازیکن برمن

سردار آزمون برای بازی بعدی لورکوزن مقابل بایرن مونیخ مشکلی نخواهد داشت.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

برخورد شدید و خطرناک سردار آزمون در بوندسلیگا / مصدومیت خونین و شکستگی سر

جالب اینجاست که روند درمان هر دو بازیکن حدود 5 دقیقه طول کشید، اما آنها تا پایان در زمین ماندند و به قول وب سایت آلمانی butenunbinnen، “به نظر شگفت انگیز به نظر می رسیدند”.

البته داور به لورکوزن اجازه داد تا از موقعیت خود استفاده کند و در همان زمان سردار با اشاره سر خود را نشان داد که در منطقه خطرناکی مصدوم شده است و ولکروگ با ضربه سر خونین مقابل دروازه خودی دراز کشیده است.

سرمربی وردربرمن در پایان بازی گفت که تصمیم برای تعویض بازیکنش ربطی به او ندارد و موضوع را به کادر پزشکی سپرد و آنها گفتند که این بازیکن با او ارتباطی ندارد مشکلی نیست. ادامه بازی

لحظه آخرین ضربه سردار با پرش نیکلاس ولکروگ، هافبک راست وردربرمن مواجه شد تا از ضربه نهایی جلوگیری کند و بازیکن برمن به جای توپ با سر آزمون برخورد کرد و همه آنها را هم روی زمین انداخت و هم تیمی ها و تماشاگران را به هم ریخت.