برخی از تیم ها قراردادهای بزرگ امضا می کنند، پس آیا این کلاه رعایت می شود؟ + ویدیو



ایزد سیف الله پور معاون مدیرعامل باشگاه نساجی درباره وضعیت مالکیت باشگاه نساجی گفت: همان برنامه مبهم در خصوص وضعیت مالکیت باشگاه نساجی همچنان پابرجاست.

وی در پاسخ به اینکه طبق مذاکره با استاندار مقرر شد امروز یا هفته آینده این موضوع پیگیری شود، گفت: هنوز نتیجه ای حاصل نشده است، جلساتی در حال انجام است و قرار شد یکسری اتفاقاتی در این زمینه انجام شود. در ورزشگاه وطنی اتفاق افتاد، اما هیچ اتفاقی نیفتاد. »

سیف الله پور در پاسخ به ارقام خرید و فروش بازیکنان در نقل و انتقالات گفت: نمی دانم این کمیته ها کجا هستند که اعلام کردند این قراردادها نباید منعقد شود و این پول واقعا از کجا می آید و این کار را سخت می کند. تیم ها. مثل نساجی هوادر شمس آذر. به هر حال ما واقعا در این رقابت نابرابر هستیم. برخی تیم ها قراردادهای هنگفتی می بندند و کاری نمی توان کرد و دوستانی که آنجا نشسته بودند، فقط قول می دهند که فصل گذشته دوباره همدیگر را ببینیم، وقتی این اتفاقات افتاد، فقط یک نقطه تغییر کرد و هیچ اتفاق دیگری نیفتاد.

در رابطه با رعایت یا عدم رعایت سقف قرارداد؟ وی تصریح کرد: ما مدیران حاضر در این فوتبال هستیم و می دانیم. آیا این سقف رعایت می شود؟ تیم هایی که در لیگ های برتر شرکت می کنند اغلب دولتی هستند و از پول رایگان دولتی استفاده می کنند. آیا واقعا این توزیع عدالت بین تیم های ما محترم است؟ الان می بینید که یک استان پنج ورزشگاه دارد و با بودجه های کلان کارش را انجام می دهد، اما استانی مثل مازندران با این همه بازیکن ورزشگاهی ندارد که شرایط برگزاری مسابقه را داشته باشد. بنابراین این نشان می دهد که عدالت فوتبال در نقشه جغرافیایی ایران عزیزمان رعایت نشده است.

سیف الله پور در پاسخ به جلسه ای که با وزیر ورزش در خصوص حقوق پخش و تبلیغات محیطی انجام شد، گفت: امیدوارم موارد مطرح شده در جلسات اجرایی شود. گفتند امسال حقوق پخش را بحث می کنیم. از نظر تبلیغات محیطی، پول اهدایی لیگ با پولی که باشگاه خرج کرده قابل مقایسه نیست. این میزان کمک 6 یا 7 میلیارد است. آیا باشگاهی که هزینه اش 300 میلیارد است با 6 تا 7 میلیارد می تواند فعالیت کند؟

وی در خصوص تمرینات تیم فوتبال نساجی قائم شهر گفت: از 7 اسفند تاکنون 4 جلسه شخصاً با آقای هادیانی رئیس دانشگاه آزاد برگزار کرده ام که تا کنون که با شما صحبت می کنم حداقل 4 نامه ارسال شده است. نوشته شده است اما از مصوبه کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد عقب هستیم اما متاسفانه دوستان این مرحله که قرار بود به ما داده شود هنوز انجام نشده است تمرینات پیش فصل استرس زا است و باید زمین باشد. با کیفیت بالا تیم را به کجا ببرم تا تمرین کنم؟

بیشتر بخوانید: الهامی: نساجی پرطرفدارترین تیم ایران است / بمب نیست، اتم ها را منفجر می کنیم + فیلم



سرویس داخلی اخبار فوتبال